پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی (فصل ششم)

پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی (فصل ششم)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل

پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی ( فصل ششم)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی (فصل ششم) و هاشم علی صوفی با موضوع مدیریت کیفیت جامع می باشد که در قالب pptx ؛ قابل ویرایش و در حجم ۲۲ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی  رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغییر می باشد.

کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تألیف دکتر سید حسین سجادی و هاشم علی صوفی از جمله منابع مهم درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم این کتاب با عنوان مدیریت کیفیت جامع می باشد که در حجم ۲۲ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که می توان از آن به عنوان ارائه کلاسی استفاده نمود.

مقدمه:

در محیط متغیر فعلی که اقتصادبه سمت جهانی شدن پیش می رود رقابت بین بنگاه های اقتصادی شکل تازه ای به خود گرفته است. کیفیت برتر همراه با قیمت مناسب ازجمله عوامل مهمی هستند که به عنوان شاخص های رقابت شناخته شده و بر تصمیم مشتری برای انتخاب یک کالا یا خدمت تاثیر به سزایی دارند.

هدف نظام کیفیت فراگیر تشویق مشارکت همه ی کارکنان سازمان از مدیریت ارشد تا پایین ترین سطح سازمان برای راضی و خوشحال کردن مشتریان ازطریق ارائه ی محصولات با کیفیت عالی،قیمت مناسب و خدمات پس از فروش است.

در مدیریت کیفیت فراگیر بر طراحی، انتخاب فن آوری و فرآیندهای مناسب تولید، آموزش کیفیت ،مشارکت بیشتر کارکنان ،توجه به نیازهای مشتریان و لزوم نگهداری  کار در حد مطلوب ،تاکیدشده است.

بخشهای عمده این فایل شامل زیر می باشد:

مقدمه

سیر تکامل مدیریت کیفیت جامع

تعریف کیفیت

روابط بین تعاریف کیفیت،افراد درگیر در کیفیت ومرحله ی سیستم تحویل محصول

تعاریف کیفیت

اندیشمندان مدیریت کیفیت

ادوارد دمینگ

چرخه ی برنامه ریزی – اجرا – بازبینی و اعمال کردن

فلسفه ی کیفیت دمینگ در ۱۴نکته

جوزف جوران

فیلیپ کروسبی

اصول مدیریت کیفیت مورد نظر کروسبی

عناصر مهم مدیریت کیفیت جامع

مفروضات سیستم مدیریت کیفیت جامع

اصول مدیریت کیفیت جامع

تفاوت های نگرش سنتی و نگرش جدید مبتنی برکیفیت

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید
سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
ورود به سایت
0