دانلود فصل دوازدهم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

دانلود فصل دوازدهم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل

دانلود فصل دوازدهم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

دانش پژوهان گرامی ، محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تألیف دکتر سید حسین سجادی و هاشم علی صوفی با موضوع بهبود مستمر می باشد که در قالب pptx ؛ قابل ویرایش و در حجم  اسلاید ۲۸ تهیه و تدوین گردیده است. پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی  رعایت گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغییر می باشد.

دانلود فصل دوازدهم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی

کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تألیف دکتر سید حسین سجادی و هاشم علی صوفی از جمله منابع مهم درس حسابداری مدیریت در سطح کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب با عنوان بهبود مستمر می باشد که در حجم ۲۸ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که می توان از آن به عنوان ارائه کلاسی استفاده نمود.

مقدمه

از اواسط قرن بیستم تاکنون مدیران بنگاه های اقتصادی نگران چگونگی تامین منافع سهامداران درسال های آینده هستند.این اعتقاد قوی وجود دارد که شرایط سخت و رقابتی آینده، برنامه ریزی وتلاش های خاصی را برای موفقیت و ماندن درعرصه ی تجارت می طلبد.مدیران مالی برای مبارزه با این شرایط دشوار به مهارت های فنی ،مدیریت استراتژیک و روش های مناسب برای ساده سازی و افزایش عملکرد نیاز دارد.عملکرد،دست یابی به اهداف موردنظراست.انجام دادن بهتر فعالیت ها نسبت به قبل و نسبت به بنگاه های اقتصادی رقیب و دست یابی به عملکرد مطلوب بدون بهبود مستمر امکان پذیرنیست.

بخشهای عمده این فایل شامل زیر می باشد:

اهداف آموزش فصل دوازدهم

مقدمه

دیدگاه های مختلف درباره ی بهبود مستمر

طراحی استراتژی

فشارهای برون سازمانی

انواع نیروهای برون سازمانی

اندازه گیری و ارزیابی بهبود مستمر

روش های بهبود مستمر

الف)ارزیابی طرح

ب)هزینه یابی

ج)هزینه یابی برمبنای فعالیت

د)هزینه یابی ظرفیت

ه)کنترل های بودجه ای وبودجه بندی

و)سیستم بهای تمام شده استاندارد

ز)سنجش عملکرد

مدل بهبودمستمر مبتنی برفعالیت

محدودیت های بهبود مستمر

مطالعه بیشتر