کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی دکتر مهدوی با فرمت pdf

کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی دکتر مهدوی با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

دانش پژوهان گرامی ، کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک دکتر مجید مهدوی ، سید محمد امین موسوی ، مجید صادقی زاده را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی و مهندسی ژنتیک دکتر مجید مهدوی ، سید محمد امین موسوی ، مجید صادقی زاده تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شامل بخش های فصل ۱: روش‌های مطالعه سلول بیوشیمی سلول غشاء، نقل و انتقالات و ماتریکس خارج سلولی اندامک‌ها و اسکلت سلولی هسته، هستک و تقسیم سلولی سرطان و اساس مولکولی آن ژنوم (Genome)/ همانندسازی (Replication) ژن (Gene) رونویسی (Transcrioption) پروتئین‌سازی یا ترجمه (Translation) تنظیم بیان ژن مسیرهای پیام سلولی (Cell signaling) کلون‌سازی ژن‌ها بیوتکنولوژی نانوتکنولوژی و نانوپزشکی مقایسه‌ای اجمالی بر ژنومیک و پروتئومیک می باشد.

اطلاعات کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی دکتر مهدوی

گروه مولفان: مجید مهدوی، سیدمحمدامین موسوی ، مجید صادقی زاده

دانش زیست شناسی سلولی مولکولی از بنیادی ترین شاخه های علوم زیستی است و هم اکنون برای هرگونه آشنایی و آگاهی علمی و منطقی از حیات به این دانش نیاز میباشد.این امر به این علت است یاخته به عنوان واحد ساخت و کار موجودات زنده دارای ساختار سلولی و مجموعه سازمان یافته و منظمی است که هم به حالت منفرد (یعنی جانداران تک یاخته ای) و هم به صورت مجموعه های تشکیل یافته و وابسته یعنی جانداران پریاخته ای جایگاه تجلی همه نوع فعالیت های زیستی است.

فصل اول : روش های مطالعه سلول

فصل دوم: بیوشیمی سلول

فصل سوم : غشاء ، نقل و انتقالات و ماتریکس خارج سلولی

فصل چهارم : اندامک ها و اسکلت سلولی

فصل پنجم : هسته ، هستک تقسیم سلولی

فصل ششم : سرطان و اساس مولکولی آن

مطالعه کتاب زیست شناسی سلولی ملکولی و مهندسی ژنتیک دکتر مجید مهدوی ، سید محمد امین موسوی ، مجید صادقی زاده  به علاقمندان زیست شناسی سلولی ملکولی و دانشجویان رشته زیست شناسی توصیه می شود.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر