کتاب مدیریت مالی بخش عمومی بتول زارعی

کتاب مدیریت مالی بخش عمومی بتول زارعی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل:

کتاب مدیریت مالی بخش عمومی بتول زارعی

دانشجویان و کاربران گرامی ، کتاب مدیریت مالی بخش عمومی را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب مدیریت مالی بخش عمومی بتول زارعی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نگاهی اجمالی بر کتاب مدیریت مالی بخش عمومی:

کتاب «مدیریت مالی بخش عمومی» نوشته‌ی آندریاس برگمن توسط بتول زارعی به فارسی برگردانده شده است.

محتوای کتاب دربرگیرنده جدیدترین موضوعات در حوزه حسابداری، حسابرسی، اقتصاد و مدیریت بخش عمومی است که به همراه مثال‌های عملی، تمرین‌های درسی و تشریح موارد واقعی به گونه‌ای نظام‌مند ارائه شده است.

پس از خواندن این کتاب خواننده به درک جامعی از موضوعات جدیدی که در مدیریت و حسابداری بخش عمومی مطرح است، از جمله بودجه‌ریزی عملیاتی، گزارشگری و حسابداری تعهدی، کنترل‌های داخلی و حسابرسی عملکرد دست خواهد یافت.

کتاب «مدیریت مالی بخش عمومی» نوشته‌ی آندریاس برگمن با ترجمه‌ی بتول زارعی از سوی کمیته تدوین استانداردهای حسابداری سازمان حسابرسی منتشر شده است.

در بیان شباهت های سازمانها در بخش عمومی و خصوصی می توان به ویژگی های سازمانی اشاره کرد .

سازمانها چه در بخش عمومی و چه در بخش خصوصی داراری ساختار سازمانی سلسله مراتبی، و رسمی ، نمودار سازمانی ، اهداف روشن و از پیش تعیین شده، قوانین و مقررات تدوین شده، برنامه ریزی جهت رسیدن به اهدف، سیستم های ارزیابی عملکرد ، سازماندهی موقعیت های درونی سازمان در جهت تحقق اهداف، و….
همچنین می توان گفت که بخش عمومی در بعضی از مواقع مانند بخش خصوصی نوعا به کارهای تجاری و تولیدی می پردازد (مانند فعالیتهای شرکت های دولتی بانکها و بیمه). از طرف دیگر بخش خصوصی نیز در بعضی از موارد به عملیات غیر تجاری می پردازد (مانند مطالعات علمی و بررسی های اجتماعی یا امور خیریه) که حداقل در کوتاه مدت سود آور نیستند…..

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر