دانلود کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین بصورت خلاصه

دانلود کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین بصورت خلاصه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
10,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین بصورت خلاصه

دانش پژوهان گرامی ، محصول مورد نظر شامل خلاصه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین تالیف احمد جعفرنژاد – علی مروتی شریف آبادی – فائزه اسدیان اردکانی می باشد که با فرمت pdf با کیفیت عالی در ۱۰۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از سایت خریداری و دانلود نمائید.

 

دانلود کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین بصورت خلاصه

خلاصه کتاب مذکور توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دانشگاه های تهران تهیه شده است.

در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که بتوان از آن به عنوان جزوه کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره تامین استفاده کرد. این خلاصه، خلاصه ای با کیفیت و عالی است که می تواند منبعی برای امتحان ها، کارهای کلاسی و پروژه ای شما دانشجویان عزیز باشد.متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.

کتاب مباحث منتخب در مدیریت زنجیره ی تامین، کتابی جامع در زمینه زنجیره تامین می باشد که مطالعه آن به اساتید و دانشجویان حوزه مدیریت صنعتی و علاقه مندان این حوزه پیشنهاد می شود.

مفهوم زنجیره تامین بسیار وسیع است و تدوین یک کتاب برای پوشش تمام مباحث آن امری غیر ممکن است. این کتاب به دلیل عدم وجود کتابی جامع در زمینه مباحث نوین مدیریت زنجیره تامین و پرکردن شکاف موجود، تدوین شده است. در این کتاب چالش های اساسی زنجیره تامین در قرن حاضر، شناسایی و برخی از جدیدترین رویکردهای حوزه ی مدیریت زنجیره تامین تشریح شده است.

این کتاب مشتمل بر یازده فصل با عناوین (۱-مبانی مدیریت زنجیره ی تامین، ۲- طراحی زنجیره ی تامین، ۳-زنجیره ی تامین ناب، ۴-زنجیره تامین چابک، ۵- زنجیره تامین ناب-چابک، ۶-ارزیابی و انتخاب تامین کننده، ۷-ارزیابی عملکردزنجیره تامین، ۸-مدیریت زنجیره ی تامین سبز، ۹-مدیریت دانش در زنجیره تامین، ۱۰-پویایی سیستم در زنجیره تامین، ۱۱-مدیریت ریسک زنجیره تامین) می باشد.

مطالعه بیشتر