پاورپوینت تحلیل دبیرستان هنر های بصری و نمایشی لس آنجلس

پاورپوینت تحلیل دبیرستان هنر های بصری و نمایشی لس آنجلس
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحلیل دبیرستان هنر های بصری و نمایشی لس آنجلس

دانشجویان و کاربران گرامی ، محصول مورد نظر شامل پاورپوینت تحلیل دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس می باشد که در حجم ۳۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.

کوپ هیمل بلاو (Coop Himmelblau) عنوان دفتری است که در سال ۱۹۶۸ توسط سه معمار اتریشی تاسیس گردید.این دفتر که به سرعت به مهمترین دفتر معماری اتریش و یکی از تاثیر گذارترین دفاتر معماری اروپا تبدیل گردید، در سال ۱۹۸۸ به همراه معمارانی همچون زاها حدید، پیتر آیزنمن و فرانک گری در نمایشگاه معروف به “معماران دیکانستراکتویست” در موزه هنرهای معاصر نیویورک شرکت نموده و این سبک جدید را رسمیت بخشید.

دبیرستان هنرهای نمایشی

در لس آنجلس آمریکا، مجموعه ای با گنجایش ۱۸۰۰ دانش آموز، متشکل از چهار دبیرستان هنری برای رشته های رقص، موسیقی، هنرهای نمایشی و هنرهای بصری می باشد. داخل این برج سالنی برای جلسات و نمایشگاهی با دید سرتاسری به شهر طراحی شده است. چیدمان ساختمان ها در سایت در عین سادگی به خلق دیدها و پرسپکتیوهای متنوعی انجامیده است، به همین دلیل است که معماران کانسپت این طرح را به چیدمانی از مهره ها در صفحه شطرنج تشبیه کرده اند، چیدمانی که در عین سادگی ظاهری آن، محل هر یک از عناصر را حیاطی جلوه داده و هر بنا را در ارتباط با دیگر عناصر موجود در این صفحه خوانا می سازد.

دبیرستان هنرهای بصری و نمایشی لس آنجلس

پاورپوینت تحلیل دبیرستان هنر های بصری و نمایشی لس آنجلس

سه عنصر شاخص نقشی نمادین را در پیوند ساختمان با زمینه برقرار می کنند. لازم به ذکر است که در اینجا منظور از زمینه تنها زمین سایت نبوده و به عنوان مثال از جامعه هنری شهر لس آنجلس و یا نسل جوان هنرجویان این شهر به عنوان زمینه های طرح یاد می شود.

این سه عنصر عبارتند از ساختمان کتابخانه با فرمی مخروطی شکل در مرکز مجموعه که با زاویه ای مناسب برای نورگیری برش خورده و نور طبیعی را از سقف دریافت میکند، برجی که بر فراز ساختمان آمفی تئاتر واقع شده و ساختمان لابی و ورودی عمومی آمفی تئاتر در حاشیه خیابان مجاور سایت. این ورودی حجمی از شیشه و فولاد با ساختاری تندیس گرایانه است که نشانه ای آشنا از سبک معماری “کوپ هیمل بلاو” در این مجتمع می باشد. پنجره های وسع و دایره ای شکل در نما و فضاهای سبزی با خطوطی ارگانیک از دیگر نکات جالب توجه در این طرح می باشند.

مطالعه بیشتر