دانلود فایل راهنمای تست رورشاخ

دانلود فایل راهنمای تست رورشاخ
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل راهنمای تست رورشاخ

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل راهنمای تست رورشاخ از منبع کتاب ساخت،پذیرایی و تحول شخصیت می باشد که با فرمت WORD در ۹۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

چکیده محتوای دانلود فایل راهنمای تست رورشاخ

تست رور شاخ

بخش اول: معرفی، اجرا، جمع آوری و پردازش داده ها

۲-۱-کشف تست رورشاخ

هرمان رورشاخ فرزند یک خانواده کهن سوئیسی ایالات تورگوی است، که در سال ۱۸۸۴ در شهر زوریخ متولد شده است. وی پسر ارشد یک دبیر نقاشی بود. یک برادر و یک خواهر داشت وپس از آنگه پدر وی به دنبال وفات مادرش با خواهر زن خود ازدواج کرد، رورشاخ صاحب یک ناخواهری نیز شد.پدر وی به سال ۱۹۰۳ زندگی را بدرود گفت. درآن هنگام رورشاخ تحصیلات متوسطه خود را در شهر شافهوز در دبیرستانی که پدر او از سال ۱۸۸۴ به تعلیم اشتغال داشت بخوبی به پایان رساند. به علت استعداد خارق العاده ای که در نقاشی داشت در انتخاب یک حرفه ی هنری یا تحصیلات پزشکی مردد مانده بود .

هکل زیست شناس بزرگ وی را به تحصیلات پزشکی مصمم ساخت. رورشاخ طبق رسوم آن زمان تحصیلات خود را در چندین دانشگاه من جمله نوشاتل ،برلین، برن وخصوصاً زوریخ (از ۱۹۰۴ تا ۱۹۰۹) بپایان رسانید. چون دانشجوی برجسته ای بود وقت کافی برای بازدید از نمایشگاه های هنری و خواندن کتب مختلف و بحث درباره مسائل انسانی داشت. نسبت به زبان و ادبیات روسی راغب شدو در سالهای ۱۹۰۶و۱۹۱۰ تعطیلات خود را در روسیه گذراند.

در سال ۱۹۱۰ با یکی از همکاران روسی خود به نام اولگا استمپلن ازدواج کردو به فکر این افتاد تا در روسیه مستقر گردد.او از دسامبر ۱۹۱۳تا ژوئن۱۹۱۴ در این کشور کار کرد اما به دلائل ناشناخته برای همیشه به سوئیس بازگشت. در این فاصله وی مجذوب کلینیک روان پزشکی دانشگاه زوریخ که ریاست آن را بلولر بر عهده داشت شده بود.

فهرست و عناوین کلی :

بخش اول: معرفی، اجرا، جمع آوری و پردازش داده ها

۲-۱-کشف تست رورشاخ

۲-۲ روش اجرای تست رورشاخ

۲-۳ آزمون تکمیلی انتخاب لوح

۲-۴- تحقیق دربارۀ پاسخهای آزمودنی

۲-۵- انواع مختلف پاسخها و روش مشخص کردن آنها

بخش دوم:بررسی تفصیلی  پاسخ ها و معانی

۲-۶-تحدید یا تعین گستره پاسخ ها

۲-۷ تعیین کننده ها

۲-۸-محتوای پاسخ ها

۲-۹ عوامل الحاقی

بخش سوم : تفسیر

۲-۱۰ تفسیر کمی یا آماری

۲-۱۱- تفسیر زمانی یا گویشی

۲-۱۲- تفسیر پدیدار شناختی یا رمزی

۲-۱۳- تألیف نتایج

۲-۱۴- چند جدول نشان گانی در سطح روان شناسی مرضی

مطالعه بیشتر