خلاصه کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی یحیی فوزی pdf

خلاصه کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی یحیی فوزی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی یحیی فوزی pdf

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی یحیی فوزی pdf بهمراه سوالات و آزمون های ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه کلیدی و همچنین خلاصه کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی یحیی فوزی می باشد که در قالب فایل پی دی اف به منظور صرفه جویی در زمان و عملکرد بهتر در امتحانات مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور و برای تمامی رشته ها تهیه و تدوین گردیده است.

خلاصه کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی یحیی فوزی pdf

کتاب «اندیشه سیاسی امام خمینی» نوشته‌ی دکتر «یحیی فوزی» است. این کتاب ابعاد اندیشه و دیدگاه‌های سیاسی امام خمینی (ره) را در پنج فصل تشریح و تبیین کرده است. صفحات آغازین کتا ب نیز به شرح حالی از امام خمینی (ره) اختصاص دارد. در فصل اول، تحولات سیاسی- اجتماعی دوران حیات امام خمینی و نقش آن در طرح اندیشه سیاسی ایشان مطرح شده است. بنیادهای نظری اندیشه سیاسی امام خمینی موضوع فصل دوم کتاب است و در فصل سوم به مباحث مهم اندیشه سیاسی امام خمینی پرداخته شده است. فصل چهارم به جهت‌گیری‌ها و اهداف مهم حکومت اسلامی از دیدگاه امام خمینی اختصاص دارد. مبانی نگرش امام خمینی به سیاست خارجی و نظام بین‌الملل در فصل پنجم کتاب مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. کتاب حاضر را نشر «معارف» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

جزوه و خلاصه کتاب اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) نوشته دکتر یحیی فوزی برای دروس عمومی تمامی رشته ها

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

مطالعه بیشتر