دانلود خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها

دانلود خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها

کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها جلد دوم جفری هوفر – جوی جرج- جوزف والاسیچ ترجمه: شعبان الهی – محمدرضا ربیعی می باشد که با فرمت pdf در ۳۱ صفحه بهمراه نمونه سوالات امتحانی پایان ترم ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با کد درس ۱۲۱۸۵۲۹ در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

دانلود خلاصه کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها

در کتاب حاضر با استفاده از مثال‌های مختلف و تصاویر، زبان مدلسازی استاندارد UML بررسی شده است .زبان مدلینگ (UML) یک زبان ویژوال است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند تجزیه و تحلیل و طراحی یک سیستم شی‌گرا را به راحتی انجام دهد.

مباحث کتاب در قالب این عناوین به طبع رسیده است:
– پیش زمینه‌ای برای ; UML استفاده از قالب‌ها ; دیاگرام کلاس ; دیاگرام کلاس اجتماع ; ترکیب و عمومیت دادن ; دیاگرام کلاس و جزییات اتحادها ; دیاگرام کلاس و نکات دیگر ; دیاگرام‌های ; Interacrion Sequence دیاگرام‌های فعالیت ; دیاگرام‌های ; Statachart زبان Constraint آبجکت ; دیاگرام‌های پیاده‌سازی ; یادداشت‌های رایج ; UML ابزارهای ; Case الگوهای طراحی

کتاب تحلیل و طراحی نوین سیستم ها، با نگاه راهبردی،مفاهیم، مهارت ها، متدولوژی ها، فنون و ابزار ها را برای تحلیلگران سیستم ها مهیا می سازد تابه گونه ای موفقیت آمیز سیستم های اطلاعاتی را ایجاد کنند. رئوس کلی کتاب از چرخه حیات ایجاد سیستم ها تبعیت می کند، که این امر، توالی منطقی موضوعات را به همراه دارد و همچنین در بردارنده نمونه پروژه ها و تمرینات عملی است.

نویسندگان با به کار بردن تجربیات پنجاه ساله خود در تدریس درس تجزیه و تحلیل و طراحی نوین سیستم ها را عرضه داشته و تصویر روشنی را از مفاهیم، مهارت ها و فنونی ارائه می دهند که تحلیلگران در ایجاد توسعه سیستم های اطلاعاتی سازمان ها بدان نیاز دارند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر