ترجمه جلد ۴ کتاب مفاهیم القرآن جعفر سبحانی (ارشد الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث)

ترجمه جلد ۴ کتاب مفاهیم القرآن جعفر سبحانی (ارشد الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

ترجمه جلد ۴ کتاب مفاهیم القرآن جعفر سبحانی (ارشد الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل ترجمه جلد ۴ کتاب مفاهیم القرآن الشیخ جعفر السبحانی (مقطع کارشناسی ارشد الهیات گرایش علوم قرآن و حدیث) با فرمت pdf در ۱۶۶ صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

کتاب «مفاهیم القرآن» اثر آیت‌ الله جعفر سبحانی، نخستین تفسیر موضوعی قرآن کریم و به زبان عربی می‌ باشد که در ده مجلد به نگارش درآمده و به چاپ رسیده است. مفسر در آغاز کتاب با مقدمه‌ ای در اهمیت قرآن و تفسیر در جامعه اسلامی به بایستگی انقلاب در جهان تفسیر اشاره کرده و دانشمندان را از تکرار در شیوه تفسیر برحذر داشته است، آنگاه به مباحثی در زمینه نهایت ناپذیری قرآن و سیر تطور تفسیر و انواع تفسیر و روش تفسیر موضوعی اشاره کرده است.

جلد چهارم: موضوعات مورد بحث و بررسی در این مجلد، اجر رسالت، معجزات و کرامات و شفاعت پیامبر اکرم (ص) است که این موضوعات تنها از دید قرآن مورد بررسی قرار می‌ گیرند. در این مجلد، اشاره‌ هایی به ویژگی‌ های شخصی پیامبر (ص) نیز شده است، این مطالب به صورت بسیار مشروح در جلد های هشت و ده از تفسیر «منشور جاوید» به زبان فارسی نگارش شده است…

ترجمه جلد ۴ کتاب مفاهیم القرآن جعفر سبحانی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر