کتاب حسابداری میانه ۲ جمشید اسکندری با فرمت ppt

کتاب حسابداری میانه ۲ جمشید اسکندری با فرمت ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب حسابداری میانه ۲ جمشید اسکندری با فرمت ppt

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت کتاب حسابداری میانه ۲ تالیف جمشید اسکندری می باشد که با فرمت ppt غیر قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.

یکی از دروس مهم و تخصصی که در دوره کارشناسی حسابدار ی تدریس می شود ، کتاب حسابدار ی میانه ۲ است. مطالعه دانلود کتاب میانه ۲ جمشید اسکندری به ویژه برای ورود به حرفه و کار با نرم افزار حسابدار ی و آشنایی با شرکت سهامی بسیار اهمیت دارد. مطالب ارائه شده در درس حسابدار ی میانه ۲ جمشید اسکندری از کمترین انحراف عمل و آموزش برخوردار است و تقریباً تمام مطالب و نکات نمونه سوال و کتاب حسابدار ی میانه ۲ در آن توضیح داده شده و در حرفه حسابدار ی قابل استفاده خواهد بود. بنابراین تسلط بیشتر دانشجویان رشته حسابدار ی در یادگیری سیستم حسابداری و مباحث حسابدار ی میانه ۲ جمشید اسکندری اهمیت فوق العاده ای دارد.

حسابداری میانه ۲ جمشید اسکندری با فرمت ppt

در پاسخ به نیاز دانش آموختگان و دانشجویان ، کتا ب حسابدار ی میانه ۲ به طور کامل طبق برنامه مصوب وزارت فرهنگ و آموزش عالی و به خصوص بر اساس قوانین حسابدار ی میانه۲ تهیه شده است. کتاب حسابدار ی میانه ۲ ضمن آن که مرجع مناسبی برای دانشجویان رشته حسابدار ی می باشد ، به گونه ای کاربردی علاوه بر کار با برنامه حسابدار ی ، مورد استفاده دیگر علاقمندان نیز قرار می گیرد و در نگارش کتاب تا جایی که امکان داشته از زبانی ساده و شیوا و همچنین نگارش صحیح استفاده شده است.

فهرست مطالب دانلود پاورپوینت کتاب حسابدار ی میانه ۲ جمشید اسکندری به شرح زیر است :
فصل یازدهم : حسابدار ی بدهی های بلند مدت
فصل دوازدهم : حسابدار ی حقوق صاحبان سهام ، سرمایه پرداخت شده
فصل سیزدهم : حسابدار ی حقوق صاحبان سهام ، سود انباشته ، اندوخته و سود سهام
فصل چهاردهم : حسابدار ی سرمایه گذاری بلند مدت
فصل پانزدهم : صورت جریان وجوه نقد
فصل شانزدهم : نحوه تهیه و تنظیم صورت مالی

مطالعه بیشتر