دانلود کتاب LAW TEXTS ( آزمون کارشناسی ارشد)

دانلود کتاب LAW TEXTS ( آزمون کارشناسی ارشد)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب LAW TEXTS ( آزمون کارشناسی ارشد)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب ترجمه تحت اللفظی و روان LAW TEXTS قسمت قراردادها (۵ و ۴) و جزا (۶) به انضمام ۱۷۸ نکته کلیدی حقوق قراردادها برای داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نگاهی مختصر بر کتاب ترجمه تحت اللفظی و روان LAW TEXTS :

کتاب ترجمه تحت اللفظی و روان Law Texts برای داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد تالیف دکتر محمود رمضانی است و شامل مباحثی نظیر قراردادها، جزا و حقوق اساسی می باشد. ترجمه تحت اللفظی در واقع به ترجمه واژه به واژه کلمات در متون گفته می شود که اگر بطور معمول استفاده شود به خوبی قابل فهم نبوده و می بایست ترتیب قرارگیری و استفاده از زمان های مناسب در جملات را بکار برد. البته لازم به ذکر است که در متون حقوقی نیز این امر مستثنی نبوده و استخراج صحیح متون حقوقی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

فهرست کتاب ترجمه تحت اللفظی و روان law Text :

  • کلیاتی پیرامون حقوق قراردادها
  • حقوق قرارداد
  • اصول کلی حقوق جزای انگلستان
  • جرایم علیه اشخاص
  • جرایم غیر مهلک
  • جرایم علیه اموال
  • سایر جرایم

کتاب LAW TEXTS با فرمت pdf در ۳۵۳ صفحه

برای فهم بهتر موضوع کتاب برای دانشجویان یک مثال کتاب را در قسمت زیر نوشته ایم :

متن انگلیسی :

.A Contract may be defined as an agreement which is either enforced by law or recognized by laws affecting the legal rights or duties of the parties

ترجمه تحت اللفظی :

یک قرارداد ممکن است تعریف شود بعنوان یک توافق که می شود یا اجرا توسط قانون یابه رسمیت شناخته می شود توسط بر قوانین تاثیر گذارند قانونی حقوق یا تکالیف طرفین.

ترجمه شده :

قرارداد ممکن است به عنوان توافقی تعریف شود که یا توسط قانون اجرا می شود یا توسط قوانینی [که] بر حقوق یا تکالیف قانونی طرفین تاثیر گذارند به رسمیت شناخته می شود.

مطالعه بیشتر