کتاب دستور زبان فارسی ۱ گیوی ، انوری با فرمت pdf

کتاب دستور زبان فارسی ۱ گیوی ، انوری با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل:

کتاب دستور زبان فارسی ۱ گیوی ، انوری

دانشجویان و کاربران گرامی ، کتاب دستور زبان فارسی ۱ اثر حسن احمدی گیوی،حسن انوری را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب دستور زبان فارسی ۱ اثر حسن احمدی گیوی،حسن انوری تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

 کتاب دستور زبان فارسی ۱ حسن احمدی گیوی،حسن انوری

دستور زبان فارسی از جمله دروسی است که علاوه بر دانشجویان رشته ادبیات فارسی، تمامی دانشجویان نیز به نوعی به آن نیاز دارند.دستور زبان را می توان مجموعه ای از ضوابط و قوانین حاکم بر عناصر تشکیل دهنده زبان از جمله جمله ها، واژه ها، واج ها، آواها و … دانست که ویژگی های آن زبان را نشان می دهند. این مجموعه قوانین و ضوابط به طور ناخودآگاه توسط اهل آن زبان فراگرفته می شود اما برای درک بهتر نوشتار و گفتار، خواندن و یادگیری دستور زبان ضرورت دارد.

برای شناخت درست و علمی زبان و برای جلوگیری از نابسامانی و گزینش‌های نابجای واژه‌ها عملکرد درست در واژه‌سازی در مقابل مفاهیم جدیدی که وارد جامعه می‌شوند یا در جامعه پدید می‌آیند و نیز در مدارس برای توجیه تصحیحاتی که در نوشته‌ها و کتاب‌ها‏‏ به‌عمل می‌آید و همچنین برای سهولت

یادگیری زبان‌های بیگانه، آموختن دستور یک ضرورت است. این ضرورت در حدی است که ما را وادار می‌کند آن را خوب و درست یاد بگیریم.

کتاب حاضر دستور زبان فارسی نوشته حسن احمدی گیوی ،دکتر حسن انوری می باشد که با آموزش دستور زبان فارسی به شما کمک می کند تا ضمن شناخت و یادگیری دستور زبان ، متون ادبی را نیز آسان تر متوجه شوید.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر