حل مسائل راکتور لون اشپیل ویرایش سوم دوره کارشناسی ارشد و دکترا

حل مسائل راکتور لون اشپیل ویرایش سوم دوره کارشناسی ارشد و دکترا
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

حل مسائل راکتور لون اشپیل ویرایش سوم دوره کارشناسی ارشد و دکترا

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش کتاب حل مسائل راکتور لون اشپیل ویرایش سوم دوره کارشناسی ارشد و دکترا با فرمت pdf با کیفیت متوسط آماده دانلود شده است. با توجه به این که کتاب حاضر مرجع بسیاری ار رشته‌های وابسته به مهندسی شیمی و یکی از دروس مهم در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد و با توجه به کمبود منابع مناسب در این زمینه مطالعه این کتاب به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای مهندسی شیمی توصیه می‌گردد.

دانلود حل مسائل راکتورهای شیمیایی جلد دوم لون اشپیل مخصوص کارشناسی ارشد و دکتری  شامل فصل ۱۱ تا ۲۶

فهرست مطالب حل مسائل راکتور لون اشپیل ویرایش سوم دوره کارشناسی ارشد :

فصل ۱۱

مبانی جریان غیر ایده‌آل

فصل ۱۲

مدل‌های مجزا

فصل ۱۳

مدل پراکندگی

فصل ۱۴

مدل تانک‌های سری (پشت سر هم)

فصل ۱۵

مدل جابجایی برای جریان آرام

فصل ۱۷

معرفی واکنش‌های غیرهمگن

فصل ۲۳

سینتیک واکنش‌های سیال ـ سیال

فصل ۲۴

طراحی راکتورهای سیال ـ سیال

فصل ۲۵

سینتیک واکنش‌های ذره ـ سیال

فصل ۲۶

طراحی راکتورهای ذره ـ سیال

کتاب حل مسائل راکتورهای شیمیایی جلد دوم ” دارای ۱۰ فصل می‌باشد، که تمام سرفصل‌های مورد نظر آموزش عالی، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از فصل ۱۱ تا ۱۷ و سپس ۲۳ تا ۲۶ با جواب‌های کاملا تشریحی را، برای مراکز آموزشی سراسری و آزاد در برمی‌گیرد.
بسیاری از شاخه های مهندسی شیمی (جداسازی – فرآیند – ترموسینتیک – فرآوری گاز- پتروشیمی- پالایش نفت -پلیمر) و رشته‌هایی چون مهندسی نانوتکنولوژی، مهندسی بیوتکنولوژی، داروسازی، مهندسی هسته ای، مهندسی تسلیحات و نیز برخی گرایش‌های مهندسی مکانیک یا مواد، با این درس سروکار دارند و این درس از اهمیت زیادی در دوره تحصیلات تکمیلی، برخوردار می‌باشد.

فصل هشتم ۵ کتاب طراحی راکتورهای شیمیایی نوشته پروفسور Octave Levenspiel (ویرایش سوم)، به عنوان منبع اصلی بسیاری از رشته‌های دوره ارشد، شناخته شده و یکی از منابع مهم، برای آمادگی در آزمون دکترا می‌باشد. همچنین بسیاری از مسائل ” کتاب حل مسائل راکتورهای شیمیایی جلد دوم “، کاربردی بوده و در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تصویر بخشی از فایل

مطالعه بیشتر