کتاب SOS کمک برای والدین راهنمای عملی تغییر و اصلاح رفتار کودک

کتاب SOS کمک برای والدین راهنمای عملی تغییر و اصلاح رفتار کودک
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

کتاب SOS کمک برای والدین راهنمای عملی تغییر و اصلاح رفتار کودک را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب SOS کمک برای والدین راهنمای عملی تغییر و اصلاح رفتار کودک تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب SOS کمک برای والدین راهنمای عملی تغییر و اصلاح رفتار کودک

تقدیم به کودکان و آنهایی که رسالت تربیت کودکان را بر عهده دارند.

گاهی اوقات، تربیت کودکان بسیار دشوار است. چنانچه به کمک و مسـاعدت متخصص نیاز داشتید، درصدد کمک گرفتن از یـک متخصـص توانـا برآییـد. در فصل ۲۲، چگونگی دسترسی به کمکهای حرفهای مورد بحث قرار گرفته است.  اغلب اوقات، مشاوران مطالعه کتاب sos را در کنار بهره گـرفتن از آمـوزش و مشاوره، توصیه میکنند.

این کتـاب، شـما را بـرای اداره کـردن دامنـه متنـوعی از مشـکلات رفتـاری رایج،راهنمایی خواهد کرد.

رویکرد رفتاری در خصوص پرورش و تربیت کودکان، برای درک آنان و کمک به تغییر آنها بسیار مفید است. رویکرد رفتاری می‌گوید که رفتار خوب و بد هر دو آموخته‌شده هستند، هم‌چنین رفتار می‌تواند «یادگیری‌زدایی» شده یا تغییر پیدا کند. تربیت رفتاری روش‌ها، مهارت‌ها و شیوه‌ها و راهبردهای آزموده‌ای را به شما عرضه می‌کند تا در راستای بهبود رفتار کودک خود، از آنها استفاده کنید. نگارنده در این کتاب بر مبنای تجارب حرفه‌ای و شخصی و نتایج به دست آمده از مطالعات پژوهشی فراوان بر روی والدین و کودک روش‌های آزموده شده برای کمک به والدین و کودک را بیان و به مطالبی از این دست اشاره می‌کند: علت خوش‌رفتاری و سوء رفتار کودکان، راه‌های افزایش رفتار خوب، روش‌های عمده‌ای برای متوقف ساختن رفتار بد، مهارت‌های اساسی در روش محرومیت زمان‌مند، و کمک به کودک برای بیان احساسات.”

 کتاب SOS کمک برای والدین ، راهنمای عملی تغییر و اصلاح رفتار کودک

مترجمان: دکتررضا رستمی (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) ـ علی نیلوفری

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر