دانلود کتاب اقتصادسنجی (دکتری) مدرسان شریف

دانلود کتاب اقتصادسنجی (دکتری) مدرسان شریف
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

دانلود کتاب اقتصادسنجی (دکتری) مدرسان شریف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل PDF کتاب اقتصادسنجی (دکتری) مدرسان شریف مؤلفان:یوسف محمدزاده، احمد رسولی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دکتری علوم اقتصادی

دانش آموختگان رشته های علوم انسانی از جمله اقتصاد نسبت به رشته های دیگر از جمله رشته های مهندسی علاقه مندی بیشتری به ادامه تحصیل در مقطع دکتری نشان می دهند. این موضوع به تفاوت نوع کار در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برمی گردد.

بازار کار فارغ التحصیلان دکتری نسبت به فارغ التحصیلان مقاطع قبلی محدودتر است. دانشگاه ها، مؤسسات کلان دولتی نظیر بانک مرکزی، مرکز آمار، سازمان بورس، شرکت نفت و… جذب کننده افراد تحصیل کرده در دکتری علوم اقتصادی می باشند. عمده این مؤسسات در استان تهران قرار دارند. با توجه به وضعیت موجود، معمولاً افراد توانمند و نخبه در مقطع کارشناسی ارشد جذب تحصیل در مقطع دکتری (به ویژه در دانشگاه های معتبر) خواهند شد.

در رشته علوم اقتصادی در مقطع دکتری گرایش های متفاوتی نظیر اقتصاد پولی، اقتصاد مالی، اقتصاد منابع، اقتصاد اسلامی و اقتصادسنجی وجود دارد که هرکدام بازار کار خاصی دارند.اقتصاد مالی و اقتصاد پولی در بین دانشجویان اقتصاد از محبوبیت بیشتری برخوردار است و اکثر دانشجویان این رشته این دو گرایش را به عنوان گرایش های خود انتخاب می کنند.

دانلود کتاب اقتصادسنجی (دکتری) مدرسان شریف

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر