کتاب مقدمه ای بر کلون سازی ژن ها و آنالیز DNA براون

کتاب مقدمه ای بر کلون سازی ژن ها و آنالیز DNA براون
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب مقدمه ای بر کلون سازی ژن ها و آنالیز DNA براون

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل PDF کتاب مقدمه ای بر کلون سازی ژن ها و آنالیز DNA براون تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

روش های مهندسی ژنتیک در حال حاضر توجه زیادی از محققین در رشته های مختلف از جمله پزشکی، صنعت و کشاورزی را به خود جلب نموده است. امروزه با استفاده از روش های فناوری DNA نوترکیب می توان بسیاری از آنزیم ها و هورمون ها را در مقادیر زیاد تولید کرد. در حقیقت با ایجاد موجودات ترانسژنیک تحول عظیمی در زیست شناسی و علوم پزشکی ایجاد شده است و امکان تولید فراورده های دارویی که امکان کلون سازی آنها در موجوداتی مانند باکتری ها وجود ندارد فراهم شده است. از سوی دیگر به دلیل رشد روز افزون جمعیت و کاهش منابع غذایی تلاش ده است که با بکارگیری روشهای مهندسی ژنتیک کیفیت و کمیت مواد غذایی افزایش داده شود تا بتوان بسیاری از محدودیت های موجود در تامین مواد غذایی انسان و حیوانات را بر طرف ساخت.

 کتاب مقدمه ای بر کلون سازی ژن ها و آنالیز DNA براون

نویسنده : پروفسور براون

مترجم : دکتر مجتبی طباطبایی،دکتر غلامرضا زرینی،دکتر ضرغام سپهری زاده،دکتر قاسمیان،دکتر آرمان هفت

زبان کتاب : فارسی

مشخصات ظاهری : مصور(تمام رنگی)

موضوع اصلی : ژنتیک

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر