کتاب درس هایی از اصول فقه دکتر شهبازی pdf

کتاب درس هایی از اصول فقه دکتر شهبازی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب درس هایی از اصول فقه دکتر شهبازی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب درس هایی از اصول فقه دکتر شهبازی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

کتاب درس هایی از اصول فقه دکتر شهبازی pdf

اصول فقه یکی از دروس پیچیده و پایه‌ای است که علاوه بر حوزه‌های علمیه در دانشکده‌های حقوق نیز تدریس می‌شود. از آنجایی که این درس ذاتاً جنبه فقهی داشته و اساساً برای استنباط احکام شرع تأسیس شده است مدرس آن ابتدائاً باید اطلاعات فقهی لازم داشته باشد ولی این اطلاعات برای دانشجوی حقوق که هدفش از آموزش اصول فقه استنباط احکام قانونی و تفسیر هر چه دقیق‌تر قوانین موضوعه است کافی به نظر نمی‌رسد بلکه کسی باید به تدریس اصول فقه در دانشکده حقوق بپردازد که علاوه بر اطلاعات فقهی، معلومات حقوقی نیز داشته باشد. متأسفانه در اکثر دانشکده‌های حقوق چنین امری محقق نمی‌گردد و فارغ‌التحصیلان این رشته مهم اغلب چیزی از اصول فقه نیاموخته و تنها واحدهای این درس را با حفظ کردن مطالب گذرانده‌اند.در این کتاب سعی شده همانند شیوه تدریس، مطالب به زبان ساده و قابل فهم ارائه شود و در هر مطلب علاوه بر مثال فقهی مثال‌های حقوقی به ویژه از قانون مدنی آورده شود تا کاربرد علم اصول در حقوق موضوعه بیش از پیش مشاهده گردد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر