دانلود کتاب اقتصادسنجی دکتر مسعود درخشان جلد اول

دانلود کتاب اقتصادسنجی دکتر مسعود درخشان جلد اول
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب اقتصادسنجی دکتر مسعود درخشان جلد اول

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب اقتصادسنجی دکتر مسعود درخشان جلد اول تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این کتاب که دربرگیرنده مفاهیم اقتصادسنجی است برای دانشجویان رشته‌های اقتصاد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «اقتصادسنجی» به ارزش ۷ واحد تدوین شده است و برای رشته‌های مدیریت، آمار و مهندسی صنایع نیز قابل استفاده است. هدف نویسنده از نگارش این اثر، بیان موضوعات کلیدی اقتصادسنجی به زبانی ساده و همراه با مثال های متنوع است تا این کتاب، به عنوان یک خودآموز اقتصادسنجی قابل استفاده باشد.  کتاب حاضر که با توجه به سطح خوب و ظرفیت عالی ریاضیات دانشجویان عزیز کشور و علاقه آنها به دقت در مباحث نظری تدوین شده است، می تواند به عنوان مکملی برای اکثر کتاب های موجود محسوب شود.  تدوین این کتاب، که دستاورد سالها تحقیق و مطالعه مؤلف است، مبتنی بر متون اصلی اقتصادسنجی دانشگاه های معروف دنیاست. برای تدوین هر مبحث آن، اکثر منابع اصلی و معتبر ملاحظه شده و تلاش بر این بوده است که از نکات مثبت موجود در هر یک از آنها استفاده شود.

فهرست فصول کتاب اقتصادسنجی دکتر مسعود درخشان جلد اول:

فصل اول: مفاهیم و تخمین مدل رگرسیون خطی ساده
فصل دوم: آزمونهای آماری خصوصیات مطلوب تخمین‌زننده‌ها در مدل رگرسیون خطی ساده
فصل سوم: پیش‌بینی و مباحث تکمیلی در مدل رگرسیون خطی ساده
فصل چهارم: مدل رگرسیون خطی با دو متغیر توضیحی
فصل پنجم: مفاهیم و تخمین مدل رگرسیون خطی چند متغیره
فصل ششم: آزمون پارامترهای مدل رگرسیون خطی چند متغیره
هر فصل شامل مقدمه، مسائل فصل و حل آن است.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر