کتاب محشای قانون مجازات اسلامی دکتر ایرج گلدوزیان

کتاب محشای قانون مجازات اسلامی دکتر ایرج گلدوزیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

کاربران گرامی،کتاب محشای قانون مجازات اسلامی دکتر ایرج گلدوزیان را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب محشای قانون مجازات اسلامی دکتر ایرج گلدوزیان تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب محشای قانون مجازات اسلامی دکتر ایرج گلدوزیان

محشای قانون مجازات دکتر گلدوزیان ( مصوب ۹۲/۲/۱) منبع اصلی مطالعه داوطلبان در آزمونهای مختلف حقوقی است .این کتاب دربردارنده شرح ماده به ماده قانون مجازات اسلامی می باشد و به گونه ای تدوین شده است که علاوه بر دکترین حقوقی در بردارنده آراء وحدت رویه ، نظریات مشورتی حقوق جزا نیز می باشد…

قانون مجازات اسلامی ایران مهمترین مجموعه قوانین کیفری در جمهوری اسلامی ایران است که در ۸ مرداد ۱۳۷۰ توسط کمیسیون امور قضائی مجلس شورای اسلامی تصویب و در ۷ آذر ۱۳۷۰ از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تأیید شده است. این قانون ۴۹۷ ماده و به همراه قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) ۷۲۹ ماده دارد و کلیه قوانین مغایر پیش از خود از جمله قانون مجازات عمومی ایران سال ۱۳۰۴ را ملغی اعلام کرده‌ است. این قانون از سال ۱۳۷۰ تاکنون به طور آزمایشی در حال اجرا بود که مجدداً در سال ۱۳۸۸ به طور کامل تغییر و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و در سال ۱۳۹۲ لازم الاجرا گشت.

استاد ایرج گلدوزیان، از اساتید به نام و صاحب نظر در عرصه حقوق کیفری است و همواره کتاب های محشای قانون مجازات ایشان از بهترین منابع جهت مطالعه این قانون در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و حتی دکتری و مورد استفاده داوطلبین آزمون های حقوقی بوده است.ایشان در تازه ترین اثر خود، قانون اخیرالتصویب را به همراه توضیح مفاهیم جدید و با مقایسه ماده به ماده با مواد قانون مجازات اسلامی سال ۱۳۷۰ و قانون مجازات عمومی اسبق تصویر روشنی از تغییر و تحول قوانین ارائه داده است….

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر