نسخه کامل کتاب فیزیک جدید کرین فارسی

نسخه کامل کتاب فیزیک جدید کرین فارسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

نسخه کامل کتاب فیزیک جدید کرین فارسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل pdf کتاب فیزیک جدید کرین فارسی تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

این کتاب به عنوان اولین درس فیزیک جدید شامل نسبیت، فیزیک کوانتومی و کاربردها‌ی آن در نظر گرفته شده است. هدف اصلی این کتاب و درسی که برای آن در نظر گرفته شده است القای درک مفاهیم و روشهای فیزیک قرن بیستم به دانشجوست. پیش نیازهای لازم برای این درس شامل درسهای استاندارد بر مبنای حسابان شامل مکانیک، الکترومغناطیس، فیزیک گرما، و اپتیک است. حسابان به طور گسترده‌ای در آن به کار رفته است اما معلومات قبلی درباره معادلات دیفرانسیل، متغیرهای مختلط، یا مشتقهای جزئی ضروری نیست. فصلهای ۱ تا ۸ این کتاب پیکره اصلی را تشکیل می‌دهند و این فصلها شمال نظریه کوانتوم از طریق ساختار اتمی است.مضمون وحدت بخش این کتاب مبنای تجربی فیزیک جدید را تشکیل می‌دهد. آزمونهای تجربی پدیده‌ها در سراسر کتاب بررسی می‌شوند. مثالهای این مورد شامل آخرین آْزمونهای تجربی نسبیت خاص و عام و مطالعات دوگانگی موجی-ذره ای فوتونها و ذرات مادی است.

 کتاب فیزیک جدید کرین نشر مرکز نشر دانشگاهی تألیف کنت اس. کرین ترجمه منیژه رهبر و بهرام معلمی شامل ۱۶ فصل با عناوین زیر می باشد:

مقدمه
نظریه نسبیت خاص
خواص ذره گونه تابش الکترو مغناطیسی
خواص موج گونه ذرات
معادله شرودینگر
مدل اتم رادر فورد
بور
اتم هیدروژن در مکانیک موجی
اتمهای چند الکترونی
ساختار مولکولی
فیزیک اماری
فیزیک حالت جامد
ساختار هسته وپرتو زایی
واکنشهای هسته ای و کاربردهای آن
اختر فیزیک و نسبیت عام
کیهان شناسی : مبدا وسرنوشت عالم

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر