کتاب دانستنی های پدافند غیرعامل ویژه دوره عمومی مدیران و کارشناسان pdf

کتاب دانستنی های پدافند غیرعامل ویژه دوره عمومی مدیران و کارشناسان pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

کاربران گرامی ، کتاب دانستنی های پدافند غیرعامل ویژه دوره عمومی مدیران و کارشناسان (سطح کاردان و متصدی )مطابق با شرح درس سازمان پدافند غیر عامل کشور تدوین و گرداوری حمید اسکندری را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب دانستنی های پدافند غیرعامل ویژه دوره عمومی مدیران و کارشناسان (سطح کاردان و متصدی )مطابق با شرح درس سازمان پدافند غیر عامل کشور تدوین و گرداوری حمید اسکندری تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب دانستنی های پدافند غیرعامل ویژه دوره عمومی مدیران و کارشناسان pdf

تاریخچه و سوابق جهانی پدافند غیر عامل

موضوع پدافند غیر عامل در جهان از قدمتی به اندازه تاریخ زندگی بشر برخوردار است. انسان های اولیه برای در امان ماندن از تهاجم حیوانات وحشی و دیگر دشمنان خود و همچنین برای کاستن از نگرانی ها به غارها، بالای درختان و دیگر مأمن های طبیعی پناه می بردند.با شکل گیری تمدن های اولیه در جهان که با وقوع جنگ همراه بود، انسان ها اصول اولیه پدافند غیر عامل را به صورت جوشن و سپر برای حفاظت انفرادی و برج و بارو و قلاع محکم و مرتفع را برای تأمین امنیت گروهی به صورت گسترده ای رواج داشتند. وجود خندق در اطراف شهرها و ایجاد دروازه های مستحکم برای پیش گیری از حملات غافل گیرانه دشمن در تمام نقاط جهان امری رایج بود….

فهرست مطالب کتاب:

فصل اول: کلیات، اصول و مبانی پدافند غیرعامل

فصل دوم: آشنایی با استتار، اختفاء و فریب

فصل سوم :آشنایی با تهدیدات نرم

فصل چهارم: آشنایی با سازه امن و استحکامات دفاعی

فصل پنجم: آشنایی با مدیریت بحران

فصل ششم: آشنایی با تهدیدات نیمه سخت

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر