کتاب تست اصول فقه سمیرا محمدی

کتاب تست اصول فقه سمیرا محمدی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل:

کاربران گرامی ، کتاب تست اصول فقه سمیرا محمدی شامل  مجموعه سوالات طبقه بندی شده مبانی استنباط حقوق اسلامی: اصول فقه – سمیرا سید محمدی – محمدرضا شب خیز را از کتابفروشی های معتبر تهیه نمائید.

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب تست اصول فقه سمیرا محمدی – سمیرا سید محمدی – محمدرضا شب خیز تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کتاب تست اصول فقه سمیرا محمدی

درس اصول فقه یکی از دروس کاربردی در آزمونهای حقوقی علی الخصوص آزمون وکالت میباشد که نقشی اساسی در درک و فهم مواد قانونی را جدای از محتوای خود برای حقوقدانان فراهم میسازد، اگرچه در زمینه اصول فقه، کتب بسیار زیادی تدوین شده است، اما در مجموعه حاضر، برای یادگیری مباحث مهم اصولی و رسیدن به تسلط فنی، سعی شده است تا در عین سادگی در بیان، شیوه تسلط بر تستها و نکات مهم آزمونی را برای خوانندگان فراهم نموده ودر خاتمه داوطلب را به تسلط کافی در تست زدن برساند، در ضمن ویژگیهای منحصر به فردی نیز در این مجموعه وجود دارد که آن را متمایز از سایر کتب نموده است .

در کتاب مجموعه سوالات طبقه‌بندی شده مبانی استنباط حقوق اسلامی، سؤالات آزمون‌های حقوقی سال‌های پیشین با آخرین بروز رسانی تدوین شده است. همچنین نگارنده، با بهره‌گیری از تجربه خود در آزمون‌های آزمایشی مؤسسه دادآفرین، سعی نموده با طرح سؤالات تألیفی جدید و فنی، داوطلبان را به تسلط کافی در تست‌زنی برساند. پاسخگویی به سؤالات به صورت تشریحی و تا حد امکان مفید و کاربردی بوده به طوری که ذهن خواننده با مباحث اصولی کاربردی‌تر آشنا گردد. همچنین، جهت یادگیری بهتر و مؤثرتر، برخی مطالب در قالب نمودار تشریح شده است.

از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ – جدید و کاربردی

در این مجموعه با بهرهگیری از تجربه آزمونهای آزمایشی دادآفرین در سنوات اخیر سعی شده تا داوطلب با تستهای تألیفی جدید آشنا شده و بتواند آزمون حقوقی پیش رو را با اطمینان خاطر بیشتری سپری نماید.

۲ – شفافیت در تست

برای اینکه داوطلب بتواند به تلههای موجود در تستزنی پی ببرد، در سؤالات دشوار، به بیان ایراد گزینههای نادرست پرداخته شده تا نه تنها داوطلب به جواب صحیح برسد بلکه به علت طرح و استفاده از گزینههای دیگر نیز پی ببرد.

۳ – کوتاه و مفید

در پاسخگویی به سؤالات، تا حد امکان سعی شده است علاوه بر کوتاه بودن پاسخ، به مفید و کاربردی بودن آن نیز توجه شود تا ذهن خواننده را با مباحث اصولی کابردیتر آشنا نماید.
۴ – طبقهبندی موضوعی – در این مجموعه سعی شده تا کلیه تستها به صورت موضوعی طبقهبندی شوند به نحوی که داوطلب بتواند کلیه تستهایی که با موضوع یکسان وجود دارد را با هدف سنجش بهتر خود بررسی نماید.

مطالعه بیشتر