پاورپوینت مهندسی ارزش

پاورپوینت مهندسی ارزش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت مهندسی ارزش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت مهندسی ارزش می باشد که با فرمت ppt در ۹۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست و عناوین پاورپوینت مهندسی ارزش:

۱-مقدمات

۲- سیر تحولات مهندسی ارزش

۳- مفهوم مهندسی ارزش

۴- شاخص ارزش

۵- مفاهیم مرتبط با شاخص ارزش

۶- هدف از اجرای مهندسی ارزش

۷- اهداف ارزش

۸ – تعریف و ویژگیهای مهندسی ارزش

۹ – ضرورتهای بکار گیری مهندسی ارزش

۱۰ – مراحل اجرای مهندسی ارزش

۱۱- زمان اجرای مهندسی ارزش

۱۲- اعضای تیم مهندسی ارزشهندسی ارزش

۱۳ – روشهای انتخاب موضوع پروژه

۱۴ – تحلیل عملکرد

۱۵ – تکنیک های اندازه گیری ارزش

۱۶ – فاز خلاقیت

۱۷ – موانع اجرای مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی

مقدمات

وظیفه  اصلی مهندسی  ارزش  برآورده  نمودن نیازهای مصرف  کنندگان  است  ،  به گونه ای که با حداقل هزینه ، بدون فدا کردن کیفیت امکان دستیابی به اهداف میسر گردد

مهندسی ارزش تکنیکی برای افزایش ارزش یک پروژه ، ارضاء نیاز مصرف کننده با حداقل هزینه و نیز اجرای پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن و با حفظ کیفیت و مطلوبیت مورد نظر است .

مهندسی ارزش تکنیکی جهت بهینه سازی ارزش یک پروژه در مرحله طراحی از طریق راهکارهای علمی و انتخاب بهترین راه حل جهت رسیدن به اهداف پروژه با حداقل هزینه در طول عمر پروژه است .

مهندسی ارزش کوشش سازمان یافته و گروهی برای تحلیل عملکرد سیستم ها ، تجهیزات و خدمات به مؤسسات به منظور دسترسی به عملکرد واقعی و با حداقل هزینه درطول عمر پروژه است ، به گونه ای که راه حل های ارائه شده سازگار با کیفیت و ایمنی مورد نظر باشد .

مهندسی ارزش یک ابزاربسیار مهم برای مصرف بهینه بودجه تخصیص یافته است .

مطالعه بیشتر