پاورپوینت راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه

پاورپوینت راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه

کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت جامع و کامل راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه (PMBOK) در ۱۳۵ اسلاید برای دانلود قرار داده شده است. در ذیل پیشنمایشی از آن آورده شده است.

فهرست و عناوین پاورپوینت راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه:

پروژه چیست ؟

مثال هائی از انواع پروژه ها

ویژگیهای ناشی از موقتی بودن پروژه و انحصاری بودن دستاورد آن

مدیریت پروژه چیست؟

کارهای مستمر مدیران پروژه

چارچوب مدیریت پروژه The Project Management Framework

مهارتهای مورد نیاز مپفا

گستره دانش مدیریت پروژه PMBOK : Project Management Body Of Knowledge

زمینه مدیریت پروژه The Project Management Context

ویژگیهای گامهای پروژه

زیست چرخ پروژه

تاثیرات سازمانی

انواع ساختارهای سازمانی

پروژه درسازمان کارکردی

سازمان ماتریسی (matrix)

سازمان ماتریسی ضعیف

سازمان ماتریسی متعادل

سازمان ماتریسی قوی

سازمان پروژه ای

سازمان پروژه ای

سازمان ترکیبی

تاثیرات ساختار سازمانی بر پروژه ها

زمینه های دانشی مدیریت پروژه

(۱) مدیریت یکپارچگی Project Integration Management

هماهنگی تغییرات در طول اجرای پروژه

فرآیند سوّم مدیریت یکپارچگی پروژه

فرآیند کنترل تغییر یکپارچه Integrated Change Control

(۲) مدیریت محدوده Project Scope Management

فرآیند دوّم مدیریت محدوده فرآیند برنامه ریزی محدوده Scope Planning

فرآیند سوّم مدیریت محدوده فرآیند تعریف محدوده Scope Definition

نمونه ۱ ساختار شکست کار

نمونه ۲ ساختار شکست کار

نمونه ۳ ساختار شکست کار

فرآیند چهارم مدیریت محدوده فرآیند تایید محدوده Scope verification

فرآیند پنجم مدیریت محدوده فرآیند کنترل تغییر محدوده Scope Change Control

(۳) مدیریت زمان پروژه Project Time management

فرآیندهای مدیریت زمان پروژه

فرآیند اوّل مدیریت زمان پروژه فرآیند تعریف فعالیت Activity Definition

فرآیند دوّم مدیریت زمان پروژه فرآیند توالی فعالیت Activity Sequencing

نمودار شبکه منطقی فعالیتها از شیوه نمودار تقدم و تاخر

نمودار شبکه منطقی فعالیتها از شیوه نمودار پیکانی

فرآیند سوّم مدیریت زمان پروژه فرآیند تخمین زمان فعالیت Activity Duration Estimating

فرآیند چهارم مدیریت زمان پروژه فرآیند ایجاد و توسعه زمانبندی Schedule Development

محاسبه زمان بروش PERT

نمودار شبکه ای تاریخ دار پروژه

نمودار گانت

نمودار فرسنگ نماها

فرآیند پنجم مدیریت زمان پروژه فرآیند کنترل زمان بندی Schedule Control

(۴) مدیریت هزینه پروژه Project Cost Management

فرآیندهای مدیریت هزینه پروژه

فرآیند اوّل مدیریت هزینه پروژه  فرآیند برنامه ریزی منابع Resource Planning

فرآیند دوّم مدیریت هزینه پروژه فرآیند برآورد هزینه Cost Estimating

فرآیند سوّم مدیریت هزینه پروژه فرآیند بودجه بندی هزینه Cost Budgeting

مبنای هزینه (Cost Baseline)

فرآیند چهارم مدیریت هزینه پروژه فرآیند کنترل هزینه Cost Control

(۵) مدیریت کیفیت پروژه Project Quality Control

فرآیندهای مدیریت کیفیت پروژه

فرآیند اوّل مدیریت کیفیت پروژه فرآیند برنامه ریزی کیفیت Quality Planning

ایزارها و فنون برنامه ریزی کیفیت نمودارهای علت و معلول

نمونه ای از نمودار جریان فرآیند

فرآیند دوّم مدیریت کیفیت پروژه  فرآیند تضمین کیفیت Quality Assurance

فرآیند سوّم مدیریت کیفیت پروژه  فرآیند کنترل کیفیت  Quality control

ابزارها و فنون کنترل کیفیت نمودار کنترل کارائی زمان بندی پروژه

ابزارها و فنون کنترل کیفیت نمودار پارتو

(۶) مدیریت منابع انسانی پروژه Project Human Resource Management

فرآیندهای مدیریت منابع انسانی پروژه

فرآیند اوّل مدیریت منابع انسانی پروژه فرآیندهای برنامه ریزی سازمانی Organizational Planning

ابزارها و فنون برنامه ریزی سازمانی ماتریس تخصیص مسئولیت

خروجی های برنامه ریزی سازمانی نمودار منابع انسانی

فرآیند دوّم مدیریت منابع انسانی پروژه فرآیند جذب (استخدام) کارکنان Staff Acquisition

فرآیند سوّم مدیریت منابع انسانی پروژه فرآیند توسعه گروه پروژه Team Development

(۷) مدیریت ارتباطات پروژه Project Communications Management

فرآیندهای مدیریت ارتباطات پروژه

فرآیند اوّل مدیریت ارتباطات پروژه فرآیند برنامه ریزی ارتباطات Communcations Planning

فرآیند دوّم مدیریت ارتباطات پروژه فرآیند توزیع اطلاعات Information Distribution

فرآیند سوّم مدیریت ارتباطات پروژه فرآیند ارائه گزارش کارائی Performance Reporting

گزارش تصویری کارائی

گزارش جدولی کارائی

فرآیند چهارم مدیریت ارتباطات پروژه فرآیند اختتام اداری و اجرائی Administrative Closure

(۸) مدیریت خطر پروژه Project Risk Management

فرآیندهای مدیریت خطر پروژه

فرآیند اوّل مدیریت خطر پروژه فرآیند برنامه ریزی مدیریت خطر Risk Management Planning

فرآیند دوّم مدیریت خطر پروژه فرآیند شناسائی خطر Risk Identification

فرآیند سوّم مدیریت خطر پروژه فرآیند تجزیه و تحلیل کیفی خطر Qualitative Risk Analysis

ابزارها و فنون تجزیه و تحلیل کیفی خطر

درجه بندی اثرات یک خطر

ابزارها و فنون تجزیه و تحلیل کیفی خطر

ماتریس احتمال یا تاثیر خطر

فرآیند چهارم مدیریت خطر پروژه فرآیند تجزیه وتحلیل کمّی خطر Quantitative Risk Analysis

ابزارها و فنون تجزیه وتحلیل کمّی خطر مصاحبه

ابزارها و فنون تجزیه وتحلیل کمّی خطر توزیع های متداول احتمالی

ابزارها و فنون تجزیه وتحلیل کمّی خطر تحلیل درخت تصمیم گیری

ابزارها و فنون تجزیه وتحلیل کمّی خطر شبیه سازی

فرآیند پنجم مدیریت خطر پروژه فرآیند برنامه ریزی پاسخگوئی به خطر Risk Response Planning

فرآیند ششم مدیریت خطر پروژه فرآیند کنترل و بازبینی خطر Risk Monitoring and Control

(۸) مدیریت تدارکات پروژه Project Procurement Management

فرآیندهای مدیریت تدارکات پروژه

فرآیند اوّل مدیریت تدارکات پروژه فرآیند برنامه ریزی تدارکات Procurement Planning

فرآیند دوّم مدیریت تدارکات پروژه فرآیند برنامه ریزی درخواست Solicitation Planning

فرآیند سوّم مدیریت تدارکات پروژه فرآیند درخواست Solicitation

فرآیند چهارم مدیریت تدارکات پروژه فرآیند انتخاب منبع Source Selection

فرآیند پنجم مدیریت تدارکات پروژه فرآیند اداره پیمانContract Administration

فرآیند ششم مدیریت تدارکات پروژه فرآیند اختتام پیمان Contract Closeout

مطالعه بیشتر