دانلود کتابچه توانمند سازی پرستاری مراقبتهای ویژه CCU

دانلود کتابچه توانمند سازی پرستاری مراقبتهای ویژه CCU
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتابچه توانمند سازی پرستاری مراقبتهای ویژه CCU

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل کتابچه توانمند سازی پرستاری مراقبتهای ویژه CCU می باشد که با فرمت پی دی اف در ۷۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.با توجه به نقش موثر سیستم آموزش پرستاری و مسئولین پرستاری در ارتقای مهارت تصمیم گیری بالینی در پرستاران و آماده سازی آن ها برای محیط بالین؛ کتابچه توانمندسازی حاضر با هدف ارتقاء توانایی ها و سطح علمی پرستاران و رسیدگی بهتر به بیماران مرکز قلب و عروق تدوین شده است.

دانلود کتابچه توانمند سازی پرستاری مراقبتهای ویژه CCU

کتابچه حاضر شامل چهار فصل:

*بیماریها و تشخیصهای رایج
*داروهای رایج
*تجهیزات رایج
*پروسیجرهای رایج پرستاری

با در نظر گرفتن عناوین زیر در راستای توانمندسازی پرستاران شاغل در این بخشها (CCU) در بخشهای مراقبتهای ویژه بر اساس کتاب استانداردهای اعتباربخشی می باشد:

-پایش همودینامیک
-محاسبات دارویی
-دفیبریلاسیون/ کاردیوورژن
-تشخیصو درمان ریتم های قلبی غیر طبیعی
-پالساکسیمتری
-تحلیل نتایج گازهای خون
-پیشگیری و پیگیری درمان زخم فشاری
-آگاهی از وضعیت مناسب بیماران بر حسب مورد
-آگاهی از کار دستگاه ونتیلاتور و تنظیمات ابتدایی

بطور کلی مراقبتهای پرستاری در بخش مراقبتهای ویژه قلبی شامل موارد زیر می باشد:

استراحت: در مراحل حاد بیمار باید استراحت مطلق باشد. جهت جلوگیری از ترومبوفلبیت، فعالیت پاسیو پاها و جهت جلوگیری از زخم بستر ماساژ و تغییر پوزیشن ضروری است. باید کلیه وسایل مورد نیاز بیمار در دسترس وی باشد تا از حرکات اضافی خودداری نماید. استراحت روحی: جهت کاهش استرس و اضطراب، پرستار باید در ارتباط نزدیک با بیمار بوده در کلیه مراحل، آموزش و توجهات روحی را انجام دهد تا بیمار در استراحت جسمی و فکری کامل قرار گیرد. رژیم غذایی: در مراحل حاد بیمار تحت سرم درمانی قرار دارد. پس از قطع سرم بایستی رژیم غذایی وی نرم، سبک، کم حجم، کم کالری، کم نمک، کم چربی و پرپروتئین باشد. جهت پیشگیری از نفخ بهتر است از میوه و سبزی خام و نوشابه های گازدار استفاده نشود.

توجه به دفع بیمار: جلوگیری از یبوست و نفخ با رژیم غذایی مناسب. بهتر است به جای استفاده شود و در صورت یبوست از مسهل ها استفاده شود…..

مطالعه بیشتر