پروژه کارسنجی و روش سنجی بررسی فرآیند مونتاژ و زمانسنجی شیر آب

پروژه کارسنجی و روش سنجی بررسی فرآیند مونتاژ و زمانسنجی شیر آب
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

پروژه کارسنجی و روش سنجی:بررسی فرآیند مونتاژ و زمانسنجی شیر آب

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه پروژه کارسنجی و روش سنجی با عنوان بررسی فرآیند مونتاژ و زمانسنجی شیر آب با فرمت ورد – قابل ویرایش در ۲۱ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست مطالب:

مقدمه ۳
تاریخچه ۳
انواع شیرآلات بنا به کارکرد ۳
ساختمان شیر ۳
جنس و مواد ۴
لیست قطعات ۴
نقشه انفجاری ۵
تشریح مراحل مونتاژ ۶
مراحل عملی مونتاژ ۷
ایستگاه اول ۷
ایستگاه دوم ۹
ایستگاه سوم ۱۱
نمودار مونتاژ ۱۳
نمودار دست چپ، دست راست مونتاژ‍ شیر آب ۱۵
زمانسنجی ۱۷
روشBasic Most 17
ایستگاه اول ۱۷
ایستگاه دوم ۱۷
ایستگاه سوم ۱۷
روشMTM-1 18
الونسها ۲۰
محاسبه زمانهای استاندارد ۲۱
زمانهای استاندارد در روش Basic Most 21
زمانهای استاندارد در روش MTM-1 21

بخشی از متن پروژه کارسنجی و روش سنجی بررسی فرآیند مونتاژ و زمانسنجی شیر آب :

مقدمه

امروزه انواع بسیاری از شیرها طراحی، ساخته و تولید می‌شوند که در صنعت و خانه به کار می‌روند. شیرآلات به گروه شیرهایی گفته مشود که خود بنا به کاربرد، نحوه کارکرد یا شکل آن به زیرگروهای مختلف دسته بندی می‌شود. که البته شیرهای ساخنمانی خود از لحاظ زیست محیطی به چند نوع دیگر نیز تقسیم می شوند و گاهاً سیرهای گیاهی نیز داریم.

تاریخچه

اولین شیرهایی که به‌وسیله انسان اختراع شد، همان چیزی است که اکنون به عنوان دریچه (آب‌بند)  می­شناسیم. دریچه‌ای که با گذاشتن یا برداشتن آن در مسیر آب، جریان را بسته، باز یا نیمه باز می گذاشتند. شیرهای دروازه‌ای امروزی در واقع همان آب بند های قدیمی هستند.

انواع شیرآلات بنا به کارکرد

شیرها یا برای باز و بست (قطع و وصل) جریان سیال استفاده می‌شوند، مانند: شیرهای توپی (Ball Valve)، شیرهای پروانه‌ای (Butterfly Valve)، شیرهای دروازه‌ای (GateValve)، شیر مخروطی (Plug Valve) یا برای تنظیم و کنترل جریان بکار می‌روند، مانند: شیرهای کره‌ای (Globe Valve)، شیر یکطرفه (Check Valve)، شیر سوزنی (Needle Valve) غیر از موارد بالا می‌توان از شیرهای دیافراگمی – صفحه‌ای (Diaphragm Valve) نام برد. برخی از شیرهای فوق الذکر ممکن است برای هر دو کاربرد استفاده شود مانند شیر توپی یا شیر پروانه ای.

مطالعه بیشتر