دانلود رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf

دانلود رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب موفقیت یا شکست در ۹۰ روز اول نتورک مارکتینگ و رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای با فرمت pdf در ۱۳۰ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

موفقیت یک حق انتخاب است. اگر می‌خواهید در بازاریابی شبکه‌ای پیروز باشید، کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای، در شما “ذهنیت یک میلیونر” را به‌ وجود خواهد آورد که برای رسیدن به موفقیت به آن نیازمندید.

شرح مختصر:

کتاب حاضر راهنمای کاملی برای آموزش موفقیت در بازاریابی شبکه ای می باشد. ایده ها و ترفندهای مرتبط با مجموعه سازی در این کتاب آمده است، مطالبی ساده ولی در عین حال کارآمد هستند که بسیار نتیجه بخش می باشند . این کتاب هم برای مبتدیان بازاریابان شبکه ای و هم برای پیش کسوتان این رشته بسیار راهنمای خوبی است. «کتاب رموز موفقیت دربازاریابی شبکه ای»  راه ها و استراتژی های ساده برای موفقیت مبتدیان طی ۹۰ روز اول کارشان در بازاریابی شبکه ای در اختیارشان قرار می دهد . ۹۰ روز اول در کار بازاریابی شبکه ای بسیار اهمیت دارد. اگر در ۹۰ روز اول کارتان به موفقیت نهایی برسید، قطعاً برای دراز مدت یک بازاریاب موفق باقی خواهید ماند.

دانلود رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای pdf

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای (The insider secrets to Network Marketing) یک راهنمای آموزشی مناسب برای تجارت بازاریابی شبکه‌ای و MLM (بازارداری چند سطحی یا چندلایه‌ای) است. ایده‌ها و استراتژی‌هایی که در این کتاب آمده است، ساده، مؤثر و نتیجه بخش‌اند. این کتاب، چه برای مبتدیان در کار NM و چه برای حرفه‌ای‌ها راهنمای مناسبی است.

این کتاب یک سیستم ساده را به همراه راهبردهای مورد نیاز موفقّیت در ۹۰ روز نخست فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای برای مبتدیان آشکار می‌سازد. نود روز نخست بسیار حیاتی است زیرا اگر برای کسب موفقیت در این زمان برنامه‌ریزی کرده باشید، به احتمال فراوان برای مدت مدیدی یک شبکه‌ساز باقی خواهید ماند.

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای با هدف ارایه‌ی ایده‌ها و استراتژی‌های ساده‌ای را که لازمه‌ی موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای است نگاشته شده و انتظار می‌رود که بازاریابی شبکه‌ای را برای شما ساده، لذت بخّش، مهیج و البته «سودآور» تر کند.داشتن این کتاب برای هر شبکه‌سازی ضروری است. ایده‌ها و راهبردهای ارائه شده در کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای، پایه‌ی خوبی برای تجارت بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی شما خواهد بود.

مطالعه بیشتر