پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی

پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه کامل و جامع فایل ،این فایل حاوی مطالعه کامل و جامع فایل پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی می باشد که با فرمت ppt در ۱۱۷ اسلاید قابل ویرایش بسیار حرفه ای تهیه و تدوین گردیده است. می باشد که با فرمت ppt در ۱۱۷ اسلاید قابل ویرایش بسیار حرفه ای تهیه و تدوین گردیده است.

مقدمه:

شما چند ساعت از روز را در آشپزخانه می‌گذرانید؟ تهیه و طبخ غذا،‌ شستن میوه‌ها و سبزی‌ها، شستن ظرف‌ها، نگهداری غذا در یخچال و کابینت موجب می‌شود خیلی از خانم‌های خانه‌دار زمان زیادی از روز را در آشپزخانه بگذرانند.

لزوم ارگونومی:

کار با وسایلی که به شکل نامناسبی طراحی شده‌اند، توجه نکردن به وضعیت صحیح بدن هنگام کار و انجام حرکات تکراری در طولانی مدت موجب آسیب به عضلات و مفاصل و بروز مشکلات اسکلتی می‌شود. این در حالی است که کارشناسان می‌گویند با کمی دقت در انجام کارهای آشپزی و با رعایت اصول ارگونومی هنگام کار در آشپزخانه، می‌توان از این عوارض پیشگیری کرد.

ارگونومی، علم متناسب‌سازی کار با انسان است. در این علم، تلاش بر این است که هنگام انجام کار، کمترین فشار به بدن وارد شود و افراد در راحت‌ترین حالت ممکن و با کمترین عارضه، کارها را انجام دهند.(باهوش‌تر کار کنید، نه بیشتر!) این، یکی از شعارهای اصلی ارگونومی است. با کمی دقت در انتخاب لوازم آشپزی و چند تغییر ساده در آشپزخانه‌تان می‌توانید شرایط را برای کاری راحت‌تر و کم‌خطر فراهم کنید تا کار در آشپزخانه برایتان آسان‌تر، ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر شود.

فهرست مطالب پاورپوینت ارگونومی در منازل مسکونی:

طراحی و چیدمان آشپزخانه

طراحی و چیدمان حمام و دستشویی

طراحی و چیدمان اتاق خواب

طراحی و چیدمان هال و پذیرایی

طراحی و چیدمان اتاق کار

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید.

مطالعه بیشتر