متون حقوقـی به زبان خارجـه pdf

متون حقوقـی به زبان خارجـه pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل

متون حقوقـی به زبان خارجـه pdf

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل متون حقوقـی به زبان خارجـه همراه با ترجمه شامل :حقوق خصوصی تا صفحه ۱۱۵ و تست (شامل سوالات آزمونهای گذشته کارشناسی ارشد مربوط به حقوق خصوصی) می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۴۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

مقدمه

زبان بین الملل ، زبان علم ، اطلاعات ، ارتباطات و دنیای امروز زبان انگلیسی است. تقریبا اهم مراکز مهم علمی در سراسر جهان که به کارهای پژوهشی و تحقیقی مبادرت دارند به زبان انگلیسی هستند . بسیاری از کشورهای حتی ضعیف جهان ، با وقوف به این مهم ، عطف و جهش شدیدی را از مدتها ، جهت عجین کردن این زبان در متن فرهنگ خویش آغاز کرده اند . لیک، در اینجا از مدتها قبل بحرانی با این زبان آغاز ، و ماحصل آن این شده است که تقریبا اهم مردم به شکل آکادمیک از آن بیگانه اند و برخی هم که به مناسبتهایی و مقطعی بدان وارد می شوند ، چون پایه علمی نداشته ، ماندگاری و منتج به نتیجه نیست . در چنین بحران ساختاری و پایه ای ، راهکارهای موجود نیز که تبلیع می شود، تخدیری و بی جواب است .

متون حقوقـی به زبان خارجـه همراه با ترجمه و تست

بنابراین باید با دیدی منطقی به وضعیت موجود نگاه، و با واقعیت های موجود بدان وارد شد. کلیت واقعیت موجود این است که زیان محاوره بین المللی ، زبانی که علم با آن سخن می گوید زبان انگلیسی است و بسیاری از کشورهای حتی کوچک افریقایی به سه زبان انگلیسی ، فرانسه و عربی تکلم می کنند و ما هیچ از آن نمی دانیم . این واقعیت را تصور کنید که فردی در مقطع کارشناسی ارشد وارد معتبر ترین دانشگاه کشور شود ، در صورتی که ورقه زبان انگلیسی وی سفید است . در نتیجه منابع دانشگاهی خارجی ترجمه و تحت عنوان دیگر و به نام دیگری چاپ شود. مقالات و نشریات خارجی تفسیر به رأی ترجمه و ارائه شود و غیره .

با تعمق به موارد فوق :

۱٫او نخست باید علاقه و انگیزه ورود به زبان انگلیسی تکوین و ایجاد شود. پرداختن به صرف و جهت آزمون با ملحوظ شرایط موجود، انحرافی برای اضطراب و نگرانی و مفید فایده نیست.

٢. با حصول شرایط نخست ، تایمی هر چند کوتاه ، یک ساعت از بیست و چهار ساعت ، پیوسته و مستمر ، در دراز مدت به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص داده شود .

٣. با توجه به شرایط خویش به مطالعاتتان حالت پراکتیک و عملی دهید . به عبارتی از مطالعه تئوریک زبان انگلیسی خودداری شود. در این تم هرگز از دیگران نخواهید که به شما برنامه دهند .

….

مطالعه بیشتر