فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی pdf

فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی با تکنیک لایتنر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی pdf در ۶۹ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مجموعه فلش کارت آیین دادرسی مدنی در قالب فایل pdf و در حجم ۶۹ صفحه ویژه داوطلبان آزمون های نص محور حقوقی مثل وکالت، قضاوت، سردفتری، و …

دانلود فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی (با تیتر بندی مواد)

مزایای استفاده از فلش کارت قانون :

۱- صرفه جویی در زمان و جلوگیری از تکرار های غیر ضروری
۲- مسلط شدن بر مواد قانون با استفاده از تکنیک لایتنر
۳- امکان یادداشت برداری نکات مهم هر ماده در پشت کارت
۴- امکان مطالعه تطبیقی مواد مرتبط
۵- و …

۱- صرفه جویی در زمان و جلوگیری از تکرار های غیر ضروری

شما برای آنکه مطلبی را از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت منتقل کنید نیازمند تکرارهای مکرر هستید. وقتی صفحه ای را برای چندمین بار مطالعه می کنید، مجبورید مطالبی را نیز که قبلا آموخته‌اید مجددا مرور کنید. در صورتی که دیگر لزومی به تکرار نیست و تکرار بی جهت آنها باعث اتلاف وقت و انرژی، بی حوصلگی و در نتیجه دل زدگی شما می شود. اما استفاده از فلش کارت و جعبه لایتنر فقط مطالب سخت و رام نشدنی را شکار کرده و ما را وادار به تکرار آنها می کند.

۲- مسلط شدن بر مواد قانون با استفاده از تکنیک لایتنر

استفاده اصولی از جعبه و تکنیک لایتنر، تاثیر قابل توجهی در تسلط و اشراف بر مواد قانونی دارد.

۳- امکان یادداشت برداری نکات مهم هر ماده در پشت کارت

مطالعه نص قانون، در آزمون های نص محور مثل وکالت و قضاوت، “لازم است” اما برای دروسی مثل مدنی “کافی نیست” و نیاز به مطالعه منابع تکمیلی (مثل قانون مدنی در نظم حقوق کنونی دکتر کاتوزیان ) دارد.و در پی مطالعه این منابع تکمیلی، صرفا “نکات کلیدی” هر ماده را می توانید پشت کارت یادداشت کنید.

۴- امکان مطالعه تطبیقی مواد

مطالعه تطبیقی مواد قانون ، میزان دقت را افزایش می دهد . بعنوان مثال ، جهات انحلال شرکت های تجاری در قانون تجارت، آرای قابل تجدید نظر و قابل فرجام در قانون آیین دادرسی مدنی، و بسیاری مواد دیگر در قانون های مختلف (مثل موضوع اجتماع سبب و مباشر در قانون مدنی و قانون مجازات که احکام متفاوتی دارد و بعنوان سوال وکالت ۹۴ در بخش حقوق مدنی نیز مورد استفاده گرفت و همچنین موضوع تعدی و تفریط مستاجر که قانون مدنی و قانون روابط موجر و مستاجر ۱۳۵۶ احکام متفاوتی در این باره دارند) ، نیاز به مطالعه ی تطبیقی دارد.

تعداد کل صفحات فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی، ۶۹ صفحه می باشد که در هر صفحه ۸ کارت درج شده است(۵۲۹ کارت).

توصیه می شود پس از دریافت فایل PDF فلش کارت قانون آیین دادرسی مدنی، ابتدا یک صفحه را بر روی برگه A4 و برگه A3 پرینت نموده و هر کدام برایتان مناسب بود، بقیه صفحات را به همان صورت پرینت نمایید.

مطالعه بیشتر