ICDL سطح دو مجید سبز علی گل (بخش آموزش کار با Powerpoint)

ICDL سطح دو مجید سبز علی گل (بخش آموزش کار با Powerpoint)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
به زودی ...

توضیحات فایل

ICDL سطح دو مجید سبز علی گل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل ICDL سطح دو مجید سبز علی گل (بخش آموزش کار با Powerpoint) تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کاربران گرامی ،جهت دریافت نسخه فیزیکی کتاب ( تخفیف ویژه) با انتشارات صفار و با شماره تلفن ۶۶۴٠٨۴٨٧ تماس بگیرید.

نگاهی مختصر بر ICDL سطح دو مجید سبز علی گل

منبعی جامع و مفید برای کلیه دانش پذیران و شرکت کنندگان آزمون ICDL می باشد و در ۲۵ فصل تالیف شده است و مکمل کتاب سطح یک ICDL می باشد. این کتاب به آموزش مهارتهای واژه پرداز (Word) ، صفحه گسترده (Excel) ، استفاده از پایگاه داده (Access) و ارائه مطالب (PowerPoint) می پردازد.

از آنجایی که آشنایی با فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، امروزه به عاملی مهم و اجتناب‌ناپذیر بدل گشته است و افراد و محیط‌های کار، جهت همگام شدن با رشد تغییرات و توسعه‌ی فناوری، نیازمند بهره‌گیری از امکانات و دانش در این حیطه هستند؛ چرا که در غیر این صورت، برچسب بی‌‌سوادی خورده و توانایی همگام شدن با جهان کنونی را از دست می‌دهند؛ لزوم یادگیری مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، با توجه به پیشرفت‌ها و سیر پر سرعت تحولات، همگانی شدن تحصیل سواد دیجیتالی و توسعه‌ی اینترنتی و منابع اطلاعاتی آن، کاملاً مشخص و مبرهن گشته و شکی در آن نیست.

در همین راستا مخاطبان این نوع آثار که علاقه‌مندان و کارکنان دولت، کارآموزان و دانش‌آموزان می‌باشند؛ با خیالی آسوده و مطمئن از این کتاب‌ها می‌توانند استفاده کنند زیرا تمام نکات و مطالب مربوط به دوره‌ی اخذ گواهی‌نامه در آن گنجانده شده و بیان علمی و ساده‌ی آن که به‌صورت صفحات تمام رنگی و بهره‌گیری ازتصاویر و جدول‌ها و نمودارهای موردنیاز به مخاطب عرضه شده است، و البته خودآموز بودن کتاب‌ها که فراگیر را از مراجعه به مربی، تا حد زیادی بی‌نیاز می‌کند…

فهرست مطالب کتاب :

فصل بیستم : آشنایی با محیط کار

فصل بیست و یکم : طراحی ارایه

فصل بیست و دوم : کار با متن اسلایدها

فصل بیست و سوم : استفاده از نمودارها

فصل بیست و چهارم : درج اشیاء گرافیکی

فصل بیست و پنجم : آماده سازی و نمایش فایل ارایه

مطالعه بیشتر