پاورپوینت ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت ایمیل مارکتینگ
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت ایمیل مارکتینگ

کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

مقدمه

از زمانی که اولین ایمیل در سال ۱۹۷۲ ارسال شد، تا امروز که inboxها روزانه میزبان میلیاردها ایمیل هستند، مردم تغییرات زیادی در شیوه‌ی زندگی و کار خود داده‌اند.

آیا در این سیر طولانی و با این تغییرات شدید در نحوه‌ی استفاده از ایمیل، هنوز ایمیل مارکتینگ می‌تواند قطعه‌ای از پازل دیجیتال مارکتینگ باشد؟

آیا برای کسی که در دنیای امروز به دنبال یادگیری فنون مختلف دیجیتال مارکتینگ است، هنوز یادگیری ایمیل مارکتینگ یک ضرورت به حساب می‌آید؟

محتوای اسلاید ۴

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست؟

ایمیل مارکتینگ شکلی از بازاریابی مستقیم یا  direct marketing است و ابزاری ضروری برای بازاریابی در کسب و کار به شمار می‌رود. به زبان ساده ایمیل مارکتینگ، ارسال ایمیل به گروهی از افراد برای معرفی یا ترویج خدمت یا محصول است.

اما تعریف بهتر برای ایمیل مارکتینگ را می‌توان ایجاد ارتباط بیشتر و عمیق‌تر با مشتریان با ارسال ایمیل دانست.

محتوای اسلاید ۱۹

ابزارهای آنلاین برتر ایمیل مارکتینگ:

زمانی که تعداد ایمیل ها کم باشد می توان به کمک یک سرویس ایمیل معمولی (مثلا Gmail) تک تک ایمیل ها را ارسال کرد، اما اگر تعداد ایمیل ها زیاد بود مثلا ۱۰برای  هزار مخاطب، نمی توان از سرویس دهنده های معمولی استفاده کرد، پس ناچاریم از سرویس دهنده های مخصوص این کار کمک بگیریم. سرویس دهنده های بسیار زیادی برای ارسال ایمیل انبوه وجود دارد که می بایست در بین این سرویس دهنده ها گزینه ای که خدمات بهتری ارائه می دهد را انتخاب کنیم.

شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که در ازای دریافت هزینه ای، پیام شما را به هر تعداد مخاطب که مد نظرتان باشد ارسال می کنند و البته شرکت های خارجی زیادی هم وجود دارد که از طریق وب سایتشان می توان به راحتی یک ایمیل ساخت و آن را به چندین هزار مخاطب ارسال کرد.

مطالعه بیشتر