پاورپوینت تصمیم گیری در مسائل مالی تحلیل سلامت مالی

پاورپوینت تصمیم گیری در مسائل مالی تحلیل سلامت مالی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تصمیم گیری در مسائل مالی تحلیل سلامت مالی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت تصمیم گیری در مسائل مالی تحلیل سلامت مالی، بحران مالی و پیش بینی ورشکستکی شرکتها در ۵۷ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای تصمیم گیری در مسائل مالی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

نشانه های نقض فرض تداوم فعالیت بنگاه اقتصادی

طبق استاندارد شماره ۵۷ حسابرسی ایران نشانه های نقض فرض تداوم فعالیت را می توان در سه دسته زیر طبقه بندی کرد:

۱٫نشانه های مالی نقض فرض تداوم فعالیت

۲٫نشانه های عملیاتی نقض فرض تداوم فعالیت

۳٫سایر نشانه های نقض فرض تداوم فعالیت

محتوای اسلاید ۹

تعاریف ورشکستگی شرکت ها

ورشکستگی در لغت به معنای درماندگی در کسب و کار است. ورشکستگی هنگامی رخ می دهد که بدهی های یک شرکت از ارزش دارایی های موجود آن تجاوز کند.ورشکستگی در قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) حالت یک بازرگان یا یک شرکت تجاری است که از پرداخت بدهی های خود ناتوان شود و نتواند پیمان های بازرگانی خود را عملی کند. ورشکستگی و مقررات آن تنها دربرگیرنده بازرگانان می شود و چنانچه اشخاص عادی قادر به پرداخت بدهی خود نباشند اصطلاحا به آنها “معسر” گفته می شود.در بورس اوراق بهادار تهران، ملاک ورشکستگی و خروج شرکت ها از بورس، ماده ۱۴۱ قانون تجارت اصلاحی است. “اگر بر اثر زیان های وارده، حداقل نصف سرمایه شرکت از میان برود”.

محتوای اسلاید ۳۹

مهمترین متغیرهای شناسایی شده کمی ورشکستگی عبارت بودند از:

نسبتهای نقدینگی: شامل نسبت دارایی های جاری به بدهی های جاری، نسبت دارایی های جاری به کل دارایی ها، نسبت سرمایه در گردش به کل دارایی ها

نسبتهای بدهی: شامل نسبت بدهی های جاری به کل دارایی ها، نسبت بدهی های بلندمدت به کل دارایی ها، نسبت کل بدهی ها به کل دارایی ها، نسبت کل بدهی ها به حقوق صاحبان سهام، نسبت حقوق صاحبان سهام به کل دارایی ها.

مطالعه بیشتر