دانلود جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری

دانلود جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری برگرفته شده از دو منبع کتاب ریاضیات گسسته تالیف گریمالدی و ریاضی گسسته نوشته ترامبلی ،گراسمن ویژه کنکور ارشد و دکتری با فرمت پی دی اف با کیفیت عالی در ۱۷۰ صفحه به زبان فارسی میباشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تصویر بخشی از فهرست فایل

جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری

بخش ریاضیات در رشته مهندسی کامپیوتر دارای ضریب ۲ است و شامل ۵ درس، ریاضی ۱و۲، معادلات دیفرانسل، آمار و ریاضی گسسته است، از درس ریاضی گسسته ۴ تست در کنکور رشته مهندسی کامپیوتر مطرح می‌شود، همین طور گسسته از دورس مشترک رشته فناوری اطلاعات با ضریب ۴ است که تعداد ۶ سوال از آن مطرح می‌شود.

درس گسسته یک از دروس گسترده در کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات است، گستردگی درس ریاضیات گسسته به حدی است که دانشجویان نمی‌توانند به تنهایی این درس را بخوانند و از پس آن بر بیایند. درس گسسته، پایه‌ی تمام ریاضیات کنکور ارشد است و پیش نیاز بسیاری از دروس کنکور است و از این حیث جایگاه ویژه‌ای دارد و یکی از مهمترین دروس کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر و آی تی محسوب می‌شود. و کنار گذاشتن آن اصلا توصیه نمی‌شود. با کنار گذاشتن درس گسسته نه تنها قادر به زدن تست‌های درس گسسته نخواهید بود بلکه به درس‌های دیگرتان نیز آسیب‌های جدی ای وارد میکنید.مرجع اصلی که برای این درس در دانشگاه‌‌های معتبر تدریس می‌شود کتاب گریمالدی است، همچنین کتاب‌های رزن (Rosen) و لیپزشوتز(Lipschutz) نیز در برخی از دانشگاه‌های ایران و جهان تدریس می‌شود…

مطالعه بیشتر