تاریخچه و مکاتب روانشناسی غلامحسین جوانمرد (خلاصه و جامع)

تاریخچه و مکاتب روانشناسی غلامحسین جوانمرد (خلاصه و جامع)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

تاریخچه و مکاتب روانشناسی غلامحسین جوانمرد (خلاصه و جامع)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و خلاصه کتاب تاریخچه و مکاتب روانشناسی برگرفته از کتاب غلامحسین جوانمرد در قالب pdf در ۹۵ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جزوه و خلاصه کتاب تاریخچه و مکاتب روانشناسی برگرفته از کتاب غلامحسین جوانمرد

در قالب pdf در ۹۵ صفحه

منبع رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور

نگاهی مختصر بر کتاب تاریخچه و مکاتب روان‌شناسی غلامحسین جوانمرد:

تاریخچه و مکاتب روان‌شناسی نوشته دکتر غلامحسین جوانمرد (-۱۳۴۸)، از مجموعه کتاب‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته روان‌شناسی است.روان‌شناسی با همه زیرشاخه‌هایش و همچنین با همه اتحادهایش با علوم دیگر، به مطالعه جوانب روانشناختی انسان پرداخته است. ریشه قدیمی این علم را باید در متون کهن مربوط به ملل تمدن‌های باستانی و بعدها در علم فلسفه جستجو کرد. اما بعدها دانش زیست‌شناختی انسان نیز به رشد بالیدگی این مجموعه از معارف بشری کمک کرد و روان‌شناسی علمی به‌وجود آمد.

در این کتاب سعی شده است سیر رشد و تکوین رشته روان‌شناسی، با تأکید به دوره بعد از موجودیت رسمی آن، دنبال گردد. معمولاَ در مطالعه تاریخ روان‌شناسی سه نوع رویکرد اتخاذ می‌شود: ۱) رویکرد تقویمی، ۲) رویکرد مکتبی و ۳) رویکرد زندگینامه‌ای. آنچه که در تألیف این کتاب مدنظر مؤلف بوده است ترکیبی از این سه رویکرد می‌باشد. جهت نیل به این هدف از منابع مختلفی که حاصل تلاش‌ اندیشمندان حوزه روان‌شناسی است، استفاده شده است.

تصویر بخشی از فایل

خلاصه کتاب تاریخچه و مکاتب روانشناسی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر