استارت آپ های موفق ایران و جهان در ۲۱ اسلاید

استارت آپ های موفق ایران و جهان در ۲۱ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

استارت آپ های موفق ایران و جهان در ۲۱ اسلاید

کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت استارت آپ های موفق ایران و جهان در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت استارت آپ های موفق ایران و جهان ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

مقدمه

سرویس های بسیاری در سراسر جهان با ایده هایی ناب به وجود می آیند و در مدتی کوتاه موفق می شوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند.موفقیت این شرکت های نو پا توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارت آپ» جلب کرده است. داشتن یک استارت آپ آنقدر جذاب است که بسیاری از ما حاضر هستیم هم اکنون از کار خود استعفا دهیم و به سمت راه اندازی کسب و کار خود روانه شویم. اما آیا قبل از انجام این کار، به عواقب آن فکر کرده ایم؟ آیا به اندازه کافی نسبت به مفهوم استارت آپ آشنایی داریم؟

محتوای اسلاید ۱۱

تعریف پیچیده از Start-UP

همه استارت آپ ها در حال جستجو برای پیدا کردن مدل تجاری هستند که

  1. مقیاس پذیر باشند.
  2. مشتریان زیادی را جذب کنند.

که ترکیب این دو بسیار مشکل است و طبق آمار جهانی ، از هر ۱۰۰ استارت آپ ۹۰ تا شکست می خورند و از ۱۰ تایی باقیمانده تنها شاید یکی از آن ها به موفقیت شرکت هایی مثل آمازون برسد.

پس تعریف آکادمیک یک استارت آپ می شود :

یک سازمان مبتنی بر فناوری موقت است که در جسجوی یک مدل تجاری مقیاس پذیر و پایدار است.

محتوای اسلاید ۱۵

دیوار

حسام آرمندهی و دوستانش در مجموعه کافه بازار از دانشگاه شریف بایکدیگر دوست و همراه شده اند و ایده اولیه راه اندازی این سایت هم از همین نقطه شکل گرفته است. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر دانشگاه شریف در سال ۱۳۸۸ است که بعد از پایان تحصیل در مقطه کارشناسی برای ادامه تحصیل در رشته کارآفرینی و کسب و کار به سوئد و دانشگاه چالمرز رفت تا در رشته ای که مورد علاقه اش است کسب تجربه کند اما در میانه راه و در یکی از سفرها به ایران همه چیز به گونه ای دیگر برایش رقم خورد.

مطالعه بیشتر