سوالات درس رهبری در بخش دولتی (مجموعه کامل)

سوالات درس رهبری در بخش دولتی (مجموعه کامل)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

سوالات درس رهبری در بخش دولتی (مجموعه کامل)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه سوالات تستی و تشریحی درس رهبری در بخش دولتی با کد درس ۱۲۱۸۶۱۳ با پاسخنامه بهمراه سوالات تشریحی میانترم رهبری و مدیریت در قرن ۲۱ با پاسخنامه تشریحی می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نمونه سوالات درس رهبری در بخش دولتی پیام نور

مجموعه‌ای است که به صورت کاملاً طبقه‌بندی شده برای مدیریت، اقتصاد و حسابداری، مدیریت دولتی و مدیریت رفتار سازمانی به شکل کتابچه PDF عرضه گردیده است. سوالات این‌درس برای هر ترم بروزرسانی شده و آخرین سوالات پایان ترم پیام نور در سریعترین زمان ممکن به آن اضافه می‌شود. در حال حاضر نمونه‌ی سوالات ۱ ترم موجود می‌باشد که شامل نمونه سوال امتحانی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ بوده و به همراه پاسخنامه عرضه گردیده است. اطلاعات کامل سوالات موجود در کتابچه به همراه موجود بودن پاسخنامه را می‌توانید به صورت تفکیک شده مشاهده کرده و دریافت نمایید.

سوالات درس رهبری در بخش دولتی (مجموعه کامل)

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر