خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور pdf

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور pdf

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی دکتر حسن اسماعیل پور حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی در ۶۹ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی اسماعیل پور 

فایل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی حسن اسماعیل پور یکی از منابع معرفی شده، جهت آمادگی کنکور کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی، به شمار می آید.

پیشگفتار
در هزاره جدید، بازاریابی بین المللی، روش زندگی شرکت هایی شده است که قصد دارند به بقا و رشد خود در این دنیای پویای اقتصادی ادامه دهند. دهکده جهانی که هنوز چند صباحی از عمرش نگذشته، به بازار جهانی تبدیل شده است.
در این بازار جهانی مرتب رقبای جدیدی سربرمی آورند و رقبای قدیمی نیز با روش های گوناگون بازاریابی بین المللی مثل پیمان های استراتژیکی، خرید شرکت های خارجی و یا ادغام با آنها، برای خود سینرژی ایجاد می کنند. پدیده جهانی شده هم شرکت ها و هم دانشکده های مدیریت را مجبور کرده است که به شکل مدرن و پیچیده تری با بازاریابی بین المللی برخورد کنند و به این ترتیب مقوله بازاریابی بین المللی متناسب با نیاز بازار جهانی تکامل پیدا کرده است.

فصل اول: بازاریابی بین المللی
فصل دوم: محیط اقتصادی
فصل سوم: محیط اقتصادی، جهانی شدن و اقتصاد ایران
فصل چهارم: نقش محیط فرهنگی در بازاریابی بین الملل
فصل پنجم: محیط سیاسی – حقوقی
فصل ششم: راهبردهای ورود به بازارهای خارجی
فصل هفتم: تحقیقات بازاریابی بین الملل
فصل هشتم: سازماندهی در بازاریابی بین المللی
فصل نهم: راهبرد محصول در بازارهای بین المللی
فصل دهم: قیمت گذاری در بازارهای بین المللی
فصل یازدهم: راهبرد ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی بین المللی
فصل دوازدهم: توزیع در بازارهای بین المللی

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر