کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی ساعتچی با فرمت پاورپوینت

کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی ساعتچی با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی ساعتچی با فرمت پاورپوینت

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت های برخی فصول درس روانشناسی سازمانی برگرفته شده از کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.

پاورپوینت فصول کتاب روانشناسی صنعتی و سازمانی محمود ساعتچی شامل:

فصل ۱ :تاریخچه و روشهای تحقیق در روانشناسی

+فصل ۲: تجزیه و تحلیل مشاغل کارکنان

+فصل ۳:نظام حقوق و دستمزد و ارزشیابی مشاغل کارکنان در ۳۳ اسلاید

فصل۴:جذب،آزمایش،انتخاب و به کارگماری

+فصل ۵:آموزش و توسعه مهارتهای شغلی کارکنان

+فصل ۶:ارزیابی جامع عملکرد شغلی کارکنان در ۱۵ اسلاید

فصل ۷:بهداشت روانی در محیط کار در ۱۲ اسلاید

فصل ۱۰:انگیزش شغلی،خشنودی از شغل و تعهد سازمانی در ۱۳ اسلاید

فصل۱۱: فرهنگ و جو سازمانی در ۱۰ اسلاید

فصل ۱۲:ارتباط بین فردی واصول و فنون مذاکره در ۲۱ اسلاید

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل دهم ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

انگیزش: حالتی از بر انگیختگی که موجود زنده را وادار به عمل میکند.

نظریه سلسله مراتب مازلو:

۱٫منشا انگیزش ،نیاز ها
۲٫نیاز ها اساس زیستی،غریزی،ژنتیک
۳٫مشترک بین آدمیان
۴٫غالبا ناهوشیار
۵٫باعث فعالیت
۶٫جهت دهنده رفتار
۷٫نیاز ارضا شده دیگه عمل نمی کند
۸٫ارضای نیاز ها پایانی ندارد

خود ماهیت کار در صورتی مهم میشود که نیازهای سطح پایین ارضا شود.

نظریه برابری :

در این نظریه، ضمن تأکید بر اهمیت احساس عدالت کارکنان نسبت به منصفانه بودن رفتار سازمان با آنها،چنین ادعا می شود که اگر کارکنان احساس کنند که با آنها نا عادلانه برخورد شده است، برانگیخته میشوند تا عدالت را برقرار سازند. در ویرایش جدید نظریه برابری که به وسیله آدامز ارائه شده است، چنین اظهار میشود که افراد دریافتی خود را با دریافتی دیگران از سازمان مقایسه میکنند. اگر با این مقایسه به این نتیجه برسند که برخورد سازمان با کارکنان به طور نسبی غیر منصفانه است، احساس بی عدالتی کرده و برای کاهش این بی عدالتی تلاش میکنند.البته افراد می پذیرند که کارکنان توانمندتر، دریافتی بیشتری داشته باشند. مشروط بر آنکه کار بیشتری انجام دهند یا برای انجام کار از سطح دانش و تجربه بیشتری برخوردار باشند.

مطالعه بیشتر