دانلود جزوه درس مبانی مددکاری با فرمت PDF

دانلود جزوه درس مبانی مددکاری با فرمت PDF
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

دانلود جزوه درس مبانی مددکاری با فرمت PDF

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل جزوه درس مبانی مددکاری می باشد که با فرمت PDF در ۱۵ صفحه حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جزوه درس مبانی مددکاری مناسب برای دانشجویان رشته‌های مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی…

تصویر بخشی از فایل

مددکار اجتماعی

مبتنی بر مهارت است مددکار اجتماعی در مقام فردی متخصص برای جمع اموری اطلاعات، تشخیص مشکلات یا نیازها و … باید مهارت های خاصی داشته باشد که از جمله آنها می توان به مهارت در محاصبه، محاسبه، خوب گوش دادن و بازدید از منزل.یک مددکار باید توانمندی های روحی خاصی داشته باشد تا بتواند مشکلات و معضلات را تا در زندگی انسانها می بیند تحمل کند. پس باید پذیرفت که افراد زود رنج و بسیار احساسی و عاطفی به درد این رشته نمی خورند.در ضمن یک مددکار نباید در گفتگو و ارتباط برقرار کردن با دیگران دچار مشکل شود. و در نهایت یک مددکار باید خود را به خوبی بشناسد چون اگر خود را نشناسد نمی تواند به دیگری شناخت بدهد و او را کمک کند.

یکی از اصولی که مددکاران اجتماعی باید رعایت کنند اصل پذیرش است . مددکار اجتماعی باید مراجعان را با گشاده رویی و احترام بپذیرد و حرف هایشان را در گوش کند و  در برخورد با انها واکنش های کلامی و غیر کلامی مناسب داشته باشد. بین مراجعان خود تفاوت و تبعیض قائل نشود و باید مراجعان را آنچنان که هست بپذیرد و تعصبات قومی، نژادی، مذهبی، سیاسی و جنسی را در نحوه برخورد با مُراجع مداخله ندهد.

راهنمای خرید و دانلود فایل

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود

مطالعه بیشتر