حل المسائل فارسی مکانیک آماری پتریا

حل المسائل فارسی مکانیک آماری پتریا
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

حل المسائل فارسی مکانیک آماری پتریا

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش حل المسائل مکانیک آماری پتریا به زبان فارسی (شرح تفصیلی مسائل منتخب فصل ۳ ، ۴ و ۵) بصورت دستنویس در ۲۴ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

شرح مختصر:

کتاب مکانیک آماری پتریا Statistical Mechanics R.K.pathria منبع اصلی درس مکانیک آماری پیشرفته ارشد و دکترا برای دانشجویان فیزیک است که بسیار مفید می باشد . مسایل ان بسیار خوب و زیبا هستند و به دانشجو توصیه می شود حتما این مسایل را حل کند.یکی از مباحث معروف فیزیک ، مکانیک آماری می باشد که به سیستم‌هایی با تعداد متغیرهای بسیار زیاد می‌پردازد. این متغیرها می‌توانند ذراتی مثل ذرات بنیادی ، مولکول ها یا اتم ها باشند که تعداد آن‌ها می‌تواند هم‌مرتبه با عدد آووگادرو باشد. در این مبحث، با استفاده از خاصیتهای میکروسکوپی این ذرات مانند ساختار اتمی و برهمکنش بین آن‌ها، اطلاعاتی در مورد خواص ماکروسکوپی سیستم مانند فشار، انتروپی و انرژی آزاد گیبس، از طریق محاسبات و روش‌های آماری به دست می‌آید. مثلاً معادله های حالت در ترمودینامیک توسط مدل‌های میکروسکوپی-آماری مشتق می‌شوند.

تصویر بخشی از فایل

راهنمای خرید و دانلود حل تمرین مکانیک آماری پتریا به زبان فارسی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر