مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار عادل آذر بصورت خلاصه

مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار عادل آذر بصورت خلاصه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار عادل آذر بصورت خلاصه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار مفاهیم و مطالعات موردی نوشته ار. راداکریشنان ، اس. بالاسوبرامانیان ترجمه دکتر عادل آذر ، دکتر سعید جهانیان از فصل دوم تا یازدهم در ۴۷ صفحه آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی به عنوان منبع مبنایی و همچنین برای دانشجویان رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد به‌عنوان منبع اصلی درس «مهندسی مجدد فرایند» به ارزش ۲ واحد ترجمه شده است. امید است علاوه ‌بر جامعه دانشگاهی، کلیه مهندسان و مدیران و سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

امروزه در بازارهای جدید کسب و کار، سازمانها بر اساس انعطاف‌پذیری و پاسخ‌دهی با یکدیگر رقابت می‌کنند، نه بر مبنای هزینه و کیفیت؛ و همین امر موجب تأکید بیش از پیش بر ارزش مدیریت فرایند شده است.

فصول خلاصه کتاب مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌ و‌ کار عادل آذر شامل:

فصل دوم: مقدمه‌ای بر مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌و‌کار
فصل سوم: مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌و‌کار در صنعت ساخت و تولید
فصل چهارم: مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌و‌کار و فناوری اطلاعات
فصل پنجم: روش‌شناسی پیاده‌سازی مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌و‌کار
فصل ششم: عوامل موفقیت مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌و‌کار
فصل هفتم: مدیریت موانع موفقیت مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌وکار
فصل هشتم: مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌و‌کار و فناوریهای مرتبط
فصل نهم: تولید ناب و محیط
فصل دهم: سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان
فصل یازدهم: سیستمهای اطلاعاتی وظیفه‌ای

مطالعه بیشتر