پاورپوینت فصل دوم کتاب برنامه آموزش و پرورش پیش از دبستان مفیدی

پاورپوینت فصل دوم کتاب برنامه آموزش و پرورش پیش از دبستان مفیدی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب برنامه آموزش و پرورش پیش از دبستان مفیدی

در این بخش پاورپوینت دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب برنامه آموزش و پرورش پیش از دبستان مفیدی اهداف مربوط به رشد (۳ تا ۶ ساله‌ها) و پاره‌ای از فعالیتهای مرتبط با آن فصل دوم: رشد عاطفی ـ اجتماعی کتاب برنامه آموزش و پرورش در دوره پیش از دبستان نوشته ونیتا کول ترجمه دکتر فرخنده مفیدی با فرمت ppt در ۳۰ اسلاید قابل ویرایش برای استفاده دانشجویان رشته علوم تربیتی (گرایش پیش‌دبستانی) در درسهای «برنامه‌ریزی در دوره پیش از دبستان» و «آموزش و پرورش پیش‌دبستانی» در دوره کارشناسی آماده دانلود گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب برنامه آموزش و پرورش پیش از دبستان مفیدی

بخشی از متن:

آیا می دانید که؟

  • کودکان از نظر رفتار، ویژگیهای و تواناییها، تفاوتهای فردی گسترده ای با یکدیگردارند. بعضی کودکان بسیارفعال ، اجتماعی ، مستقل ، کنجکاو ، مهاجم و ماجراجو هستند. بعضی دیگر، بنظر غیرفعال، وابسته، خجالتی و منزوی می باشند. هرکودک (شخصیت) منحصر به فرد خود را داراست. این شخصیت تا حدودی مربوط به زمینه های وراثتی اوست ؛ولی تا حد قابل ملاحظه ای نیز به عوامل محیطی مانند موارد زیر بستگی پیدامی کند:
  • گروه اجتماعی یا فرهنگی که کودک بدان متعلق است و ارزشهای و نگرشهای خاص خود را داراست.
  • نوع واکنشهایی که کودک با اطرافیان خود داشته است مانند خانواده ، همردیفان و غیره.

الگوی پاداش و تنبیه که در خانه اعمال شده و نوع رفتاریهایی که مورد تشویق قرار گرفته است.

  • مواجه شدن با انواع مشخصی از رفتار در محیط خانه و نیز از طریق رسانه های گروهی.
  • کودکان یاد می گیرند که به طرق مختلفی رفتار کنند ، این رفتارها تا حدود زیادی از طریق مشاهده و تقلید کردن از دیگران و یا به علت پاداش و تشویق مداوم برای رفتاری خاص می باشد.

مطالعه بیشتر