کتاب مبانی سازمان و مدیریت علی رضائیان در ۴۰۰ اسلاید قابل ویرایش

کتاب مبانی سازمان و مدیریت علی رضائیان در ۴۰۰ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان

توضیحات فایل:

کتاب مبانی سازمان و مدیریت علی رضائیان در ۴۰۰ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان و کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف: دکتر علی رضائیان در ۴۰۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی و ارشد میباشد. این فایل شامل پاورپوینت کل شانزده فصل این کتاب می باشد که در حجم ۴۰۰ اسلاید بسیار کامل و جامع تهیه شده است.پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

فصول پاورپوینت :

فصل اول

مدیریت و کارآفرینی

فصل دوم

نظریه های سازمان و مدیریت؛ سیر رهیافتهای علمی به مدیریت

فصل سوم

خلاقیت و نوآوری

فصل چهارم

تصمیم گیری و حل مسأله

فصل پنجم:

مبانی برنامه ریزی

فصل ششم:

برنامه ریزی و مدیریت راهبردی

فصل هفتم:

عناصر و مفاهیم سازماندهی

فصل هشتم:

سازماندهی و طراحی سازمان

فصل نهم:

هماهنگی

فصل دهم:

مدیریت منابع انسانی

فصل یازدهم:

مدیریت بازار و بسیج منابع انسانی

فصل دوازدهم:

مبانی رهبری

فصل سیزدهم:

هدایت از طریق انگیزش

فصل چهاردهم:

هدایت از طریق ارتباطات

فصل پانزدهم:

مبانی کنترل

فصل شانزدهم:

مدیریت بحران و سیستمهای کنترل راهبردی

بخشی از متن پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان :

محتوای اسلاید ۴

تعریف مدیریت

مدیریت فراگرد بکارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یک نظام ارزشی پذیرفته شده است که از طریق برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده صورت می گیرد.

محتوای اسلاید ۲۸

چهارده اصل فایول

فایول حاصل تجربیات خود را در قالب چهارده اصل برای بهبود مدیریت سازمان و انجام وظایف مدیریت ارائه کرد این اصول به شرح ذیل می باشند:

  • ۱٫ تقسیم کار: کاهش تنوع مسئویتها و کارهایی که هر کس در یک محدوده معین انجام می دهد، موجب افزایش مهارت و بهبود عملکرد وی خواهد شد.
  • ۲٫ اختیار: حق صدور دستور و اجرای آن به کمک پاداش یا تنبیه را اختیار می گویند. در این زمینه از جمله رفتارهای غیرجذاب ولی ضروری تفویض کردن کارها است. البته دلیلهای بی شماری برای جذاب نبودن این رفتار وجود دارد، از جمله ممکن است فرد مجری یا مدیر تصمیم گیرنده، دانش لازم را برای اخذ تصمیم نداشته باشد.
  • ۳٫ انضباط: اطاعت وتعهد ناشی از توافق مدیر با کارکنان را انضباط گویند خواه بصورت کتبی، خواه بصورت خط­مشیهای نانوشته و شفاهی.

مطالعه بیشتر