علوم بلاغی و زیبایی شناختی قرآن ۲ خرقانی

علوم بلاغی و زیبایی شناختی قرآن ۲ خرقانی
نوع فایل
pdf+ppt+mp3
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,500 تومان

توضیحات فایل:

علوم بلاغی و زیبایی شناختی قرآن ۲ خرقانی

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل جزوه درس علوم بلاغی و زیبایی شناختی قرآن (۲) منبع :کتاب علوم بلاغی و زیبایی‌شناختی قرآن ( ۲ ) حسن خرقانی با فرمت پاورپوینت و پی دی اف بهمراه فایل صوتی جلسات درسی «علوم بلاغی و زیبایی شناختی قرآن (۲)» مقطع کارشناسی علوم قرآن و حدیث می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

معرفی کتاب علوم بلاغی و زیبایی شناختی قرآن ۲ دکتر حسن خرقانی

قرآن کریم به عنوان معجزۀ الهی سخن، زیبایی ها و ظرافت های بسیاری را در بر دارد که توجه به آنها زمینۀ شناخت بهتر و بهرمندی بیشتر از قرآن را فراهم می آورد. نوشتۀ حاضر دومین بخش از «علوم بلاغی و زیبایی‌شناختیِ قرآن» است و زیبایی های ادبی قرآن را با تکیه بر دانش بدیع در قالبی نوین، می­ شناساند.

در این کتاب با زیبایی های آوایی قرآن و تناسب لفظ و معنا در موسیقی آن، و گونه­ های مختلف همگونی واژگانی، در سطوح لفظی و معنایی آشنا می شویم. همچنین به فواصل آیات که مهمترین جلوۀ ادبی قرآن است و وجوه زیباشناختی و معنایی بسیاری را در بر دارد و تکرارهای هنری در قرآن با کارکردهای بلاغی و زیباشناختی آن پرداخته شده است. برخی دیگر از آرایه‌ها به چگونگی، ترتیب و تفصیل مطالب مربوط است. تضاد‌ها و تقابل‌های ادبی در قرآن و نیز ایهام و آرایه‌های ایهام‌آمیز، گوشه‌ای دیگر از بلاغت قرآن را تشکیل می‌دهند. در پایان نیز اشاره‌ای به بلاغت خاص قصه در قرآن شده است. از ویژگی‌های مهم کتاب، نمونه‌های فراوان قرآنی و بهره‌گیری گسترده از آثار تفسیری و بلاغی است…

نکته:

جهت دریافت فایلهای صوتی از طریق پشتیبانی سایت در تماس باشید.

راهنمای خرید و دانلود 

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر