pdf اصول و مبانی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

pdf اصول و مبانی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

توضیحات فایل:

pdf اصول و مبانی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل pdf اصول و مبانی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب :

فصل اول : محیط سرمایه گذاری

فصل دوم : انواع اوراق بهادار

فصل سوم : بازار سرمایه در ایران

فصل چهارم : دادو ستد اوراق بهادار

فصل پنجم :سهام عادی و قرارداد آتی سهام

فصل ششم : روش های ارزشیابی تراز نامه محور

فصل هفتم : بازار کارای سرمایه

فصل هشتم :مفاهیم ریسک و بازده

در فصل اول، محیط سرمایه‌گذاری و نقش آن در اقتصاد و در فصل دوم انواع اوراق بهادار شده است. فصل سوم به توضیح انواع بازارهای مالی و ارکان بازار سرمایه ایران می‌پردازد. در فصل چهارم چگونگی خرید و فروش سهام عادی و فروش استقراضی معرفی شده است.خواننده در فصل پنجم، با ریسک سرمایه‌گذاری از منظر تحلیل سناریو و سری زمانی بازار اوراق بهادار و در فصل ششم با ویژگی‌های سهام عادی و نیز ماهیت و چگونگی دادوستد قراردادهای آتی آشنا می‌شود.در فصل هفتم مدل‌های ارزشیابی سهام عادی معرفی شده و موضوع فصل هشتم نیز بازار کارآی سرمایه و معرفی برخی آزمون‌های کارآیی بازار سرمایه است.یادآور می‌شود در پایان هر فصل از کتاب، پرسش‌ها و مسائل چندگزینه‌ای درج شده است.مولف، مطالعه این کتاب را به دانشجویان رشته حسابداری مقطع کارشناسی ناپیوسته و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار توصیه کرده است…

اصول و مبانی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر