خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده حیدرزاده

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده حیدرزاده
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,500 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده حیدرزاده

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این پست خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده ؛ خریدن، داشتن و بودن مؤلف: مایکل آر سولومون مترجم: دکتر کامبیز حیدرزاده با فرمت pdf با کیفیت عالی آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

کتاب «رفتار مصرف‌کننده» برای مدیران به‌ویژه مدیرعامل و مدیران بازاریابی، فروش و تبلیغات، چارچوب‌های دانشی و بینشی دلنشینی مهیا کرده است. مدیران بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و موسساتی که علاقه‌مندند در بازار پررقابت و جهمنی امروز، قدرت عمل را به دست گیرند، با مطالعه این کتاب عمیقا احساس برتری در بازار خواهند کرد؛ تا جایی که گویی می‌توانند بیش از دیگران نیروهای نامریی بازار را ببینند، همچنان‌که نیوتن نیروی نامریی جاذبه زمین را دید.

اگر می‌خواهید با دلایل کامیابی شرکت‌های موفق و همچنین دلایل ناکامی و شکست نام‌های بزرگ آشنا شوید، خواندن کتاب «رفتار مصرف کننده» را به شما توصیه می‌کنیم. سولومون، نویسنده کتاب رفتار مصرف‏ کننده، به‌عنوان یک دانشمند پیشتاز در حوزه‌ «رفتار مصرف‌کننده»، هر آن چیزی را که برای مخاطب خاص یعنی دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد و مخاطبان عام یعنی مدیران بنگاه‌های اقتصادی، مدیران بازاریابی و فروش لازم دانسته در این کتاب یکجا مهیا کرده است.رفتار مصرف‌کننده در حوزه‌ی مطالعات بین‌رشته‌ای است، و مایکل سولومون، مؤلف این اثر، با چیرگی اعجاب‌آوری توانسته از عهده‌ی این مطالعات در حوزه‌ی رفتار مصرف‌کننده بخوبی برآید. سولومون، در زمره‌ی درخشان‌ترین استادان جهان در حوزه‌ی رفتار مصرف‌کننده است که حرف نخست را می‌زند…

فهرست فصول خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده سولومون:

فصل ۱: قلمرو مصرف کنندگان

فصل۲: ادراک

فصل۳: یادگیری و حافظه

فصل ۴: انگیزش و ارزش ها

فصل۵: خویشتن

فصل۶: شخصیت و سبک زندگی

فصل ۷: نگرش ها

فصل۸: تغییر نگرش و تبلیغات تعاملی

فصل ۹: مصرف کنندگان به عنوان حل کنندگان مسأله

مطالعه بیشتر