نقشه اتوکد شهر بوشهر

نقشه اتوکد شهر بوشهر
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

نقشه اتوکد شهر بوشهر

کاربران گرامی در این بخش ، نقشه اتوکد طرح جامع شهر بوشهر با فرمت dwg آماده دانلود شده است.تصویر پیش نمایش مربوط به همبن محصول میباشد.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمائید.

نقشه اتوکد طرح جامع شهر بوشهر با فرمت dwg

شامل محدوده، کاربری اراضی، معابر و گذر ها، فضای سبز و… بوشهر

بندر بوشهر ،شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. بوشهر در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۲۲۳٬۵۰۴ نفر جمعیت داشته ‌است که بدین ترتیب پرجمیت‌ترین شهر استان بوشهر و سومین شهر پرجمعیت جنوب ایران به شمار می‌رود. بوشهر بندری شبه‌جزیره‌ای در بخش مرکزی شهرستان بوشهر است که از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است، این بندر در ارتفاع ۱۸ متری از سطح دریا و در منطقهٔ ساحلی خلیج فارس واقع شده و آب‌وهوای نیمه بیابانی گرم دارد.نام بوشهر در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «بُخت اردشیر»، «لیان» و «ریشهر» به ثبت رسیده‌است.بیشتر مردم بوشهر به زبان فارسی با لهجه محلی تکلم می‌کنند. بندر امروزی بوشهر را نادرشاه افشار در ۱۷۳۶ میلادی رونق دوباره بخشید. نام این محل پیش از آن ریشهر بود…

راهنمای خرید و دانلود نقشه اتوکد طرح جامع شهر بوشهر

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر