پاورپوینت آموزش و پرورش ایران و سنگاپور

پاورپوینت آموزش و پرورش ایران و سنگاپور
نوع فایل
ppt
حجم فایل
14mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

پاورپوینت آموزش و پرورش ایران و سنگاپور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مقایسه آموزش و پرورش ایران و سنگاپور با فرمت ppt در ۸ اسلاید ویرایش سال ۹۹ قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

ابتدا با آموزش و پرورش ایران شروع میکنیم:

در سال های ۹۳ ، ۹۴ و ۹۵ ، پنج درصد در آمد ناخالص ملی در ایران ، صرف آموزش و پرورش شد، که مقدار هزینه صرف شده برای آموزش و پرورش به ترتیب ۵/۱ و۹/۱ و ۲ میلیارد دلار بود. خط مشی های تربیت و تدریس را وزارت آموزش و پرورش تهیه و اجرا می کند و این خط مشی ها ، برای کل آموزش و پرورش قبل از دانشگاهی اجرا می شود.

برای تهیه و تدارک کتاب های درسی ، در جلسات ویژه ای اهداف هر سطح آموزش تعیین می شوند. ساختار آموزش و پرورش ایران ۶_۳_۳ میباشد و و آموزش اجباری به طور میانگین ، شامل ۸ پایه اول است. در دبیرستان، دانش آموزان به سه گروه اصلی نظری، فنی – حرفه ای و کارودانش تقسیم می شوند.

سازمان های دولتی قادر به تاسیس مدارس خصوصی هستند، ولی باید همان برنامه درسی ملی که در مدارس عمومی اجرا می شود را، اجرا نمایند. برای سال ۱۹۹۵، درصد خیلی کمی از مدارس خصوصی بودند. تقویم مدرسه در ایران برای هر سه سطح ابتدایی، متوسطه اول و دوم، حدود ۱۷۰ روز است و دانش آموزان ، ۵ روز در هفته از شنبه تا چهارشنبه به مدرسه می روند. تعطیلات شامل یک تعطیلات تابستانی سه ماهه و تعطیلات ۱۳ روزه برای سال نو است و در مجموع، چندین تعطیلات ملی در طول سال وجود دارد …

پاورپوینت آموزش و پرورش ایران و سنگاپور

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر